Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 08:42:27 följande:
    Haha...
    Men då så  
    Om du behöver lite kärlek så får jag ställa upp och ge dig! *Ge varm choklad och bäddar om med filt* Du kan få låna min yberrosa raggsockor och min favoritkudde? 

• Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 08:46:56 följande:
    Du är mycket snällare än vad jag är.
    på dig!!! 
    And thats why... Jag kmr få fler julklappar än dig! ;)
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-20 08:47:44 följande:
    Puss....WetKiss.gif
    Oj, får jag sådana ömhetsbetygelser också? Så fint, nu skall jag aldrig tvätta kinden igen!
  • Kakaa

Hur man pyntar Kärringen inför julen: En stor röd julgranskula som gag-ball, glitter som strypkoppel och en julgranskotte (Julkula formad som en kotte) som analplugg.  sedan julgransbelysningen för att binda henne! 

• Kakaa

apropå jul, jag julbakade i förrgår.. (Jag är ju så extremsnäll) Jag bakade Vinter-mums, som moccarutor fast jag grovhackade en Marabou mintcrisp 200g och hade i. denna blev mycket uppskattad på lägenhetsvisningen jag och gubben hade.. tio st åt dem upp! :D 

jag dekorerade den med socker-snöflingor och kokos.

Om jag någonsin skall gifta mig så blir det nog denna kaka jag använder till bröllopstårta.  

• Kakaa

Oh, that was just naasty! :( 

Birger, kan inte du ge mig en fin herr-rumpa som jag kan få titta på? En FIN.  

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 11:11:37 följande:
    Javisst:

Den var väl okej, lite mindre .. lite mera fotbollsrumpa vill jag ha. :D Tänk på att jag har småå händer. :( 
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 11:28:21 följande:
    Nate Marquardt i så fall. Men om man google söker på honom är det tyvärr nästan bara bilder framifrån där han står och flexar sina biceps.
    aww, så synd :(
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 12:56:31 följande:
    Njae.
    En ganska ung tjej tog mig på rumpan i lördags. Hur ska jag tolka det?

Vart var det någonstans?! Det var inte jag va?! :O
Svar på tråden Trash-tråden