Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:30:08 följande:
    Haha!

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67224198.html
    Var det inte "Patrik 42" som startade en tråd om trång förhud och hur han fick stånd av att hon på VC drog tillbaks hans förhud?
    Alltså är han "ledsen kille"? 

Han har gett manlig kåtdesperation ett ansikte
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-24 10:35:09 följande:
    Hur ser kvinnlig kåtdesperation ut?

Finns inte. Kvinnor blir inte kåta. De vill bara ha en meningsfull relation, bli bekräftta, få närhet och intimitet (utan att känna sig pressade att ha sex!). lite fotmassage och bli bjudna på SPA.

Så är det. Har jag läst på FL
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:42:36 följande:
    Haha för något år sedan tror jag att både jag och Agri kom fram till att vissa saker hos gynekologen KAN vara lätt upphetsande.
    Speciellt om han råkar vara en lite auktoritär man i rätt ålder. 
    Men PM har ju redan konstaterat att jag inte är normal. 

Att inte vara normal är bra . Vad som nu är normen för normalitet. FL normen eller finns det någon fastställd norm för vad som skall räknas som normal sexualitet. Borde standardiseras, kanske också graderas på en skala 1-10. Så praktiskt, många sexuella problem i förhållanden skulle kunna undvikas.

Gynlekar ger rätt höga poäng på den skalan skulle jag tro .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 10:45:12 följande:
    Jadå, jag hade länge en man i kanske...50-års åldern.
    Det ÄR en smula kinky när han tar på sig handsken och trycker upp x antal fingrar. 

Fast är det inte bättre med en hobbygynekolog? Som gör det av intresse snarare än ser det som en vanlig dag på jobbet. Även om det kanske är så att vissa dagar är bättre än andra .

Har adrig varit intresserad av jobba inom vården eller bli läkare etc. Fast lite intressant är det trots allt med gynekologi. Fast jag är rädd för att man kanske skulle tröttna på fittor och DET vore en katastrof.

Vissa saker är bättre på hobby nivå. Det finns så många intressanta detaljer i olika yrken som man kan tillämpa på hobbynivå. Polis, präst, gynekolog, lärare tex. Fast nu är jag rädd att snart börja slå i taket på sexuellt normalskalan tror jag .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-24 12:08:30 följande:
    Jag har lite svårt för rollspel faktiskt.
    Så en hobbygynekolog eller som del av ett rollspel skulle inte vara lika kinky.
    Delen av det kinky är ju ATT det bara är hans yrke...

Tänk om nu PM.
    Jag har (ta i trä) varit förskonad vad gäller könssjukdomar, illaluktande flytningar och svampinfektioner, men det är ju en ganska vanlig orsak till att kvinnor besöker sin gynekolog

Ja rollspel i sig kan bli lite fånigt och krystat. Fast det finns ju moment i rollerna som är intressanta.

Haha inte förstöra mina kinky tankar genom att prata om flytningar och könisar . Annars är ju själva undersökningsmomentet intressant.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-24 12:27:45 följande:
    Idag är jag flata - fråga mig vad du vill!

Pictures or it didn't happen! (video går bra)
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-24 12:51:45 följande:
    SEE jag pillade på muusen! :DD

Haha
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 10:20:33 följande:
    Är 45-50 en ålder?

Nej!!!!!!!!!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-25 10:22:18 följande:
    Du svarade på 60 sekunder PM !

Det kändes som en ytterst viktig fråga.
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-25 10:22:03 följande:
    Nej.. lr ja.. 50 då börjar snoppen och mufflan rynka ihop sig till arga russin. :<  Men det finns ju undantag som bekräftar reglerna såklart..  Men en man i 40-50 åldern kan vara namnamnam*slickar sig om läpparna*namnamnam

Argt russin? Jag är närmare 50 än 40 men min kuk fungerar som en 18 åring. Det räcker att rätt person trycker på rätt knapp med ytterst små medel (ett ord som sätter igång associationer kan räcka) för att jag skall hårdna . Jag är nog minst lika kåt om inte mer än jag var i 20 års åldern.

Gamle spatten kan ännu
Svar på tråden Trash-tråden