Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 11:51:19 följande:
    Och detta sägs med kärlek Agri.
    Jag är helt övertygad om att det inte saknades fantasier om vad Agri eventuella skulle kunna dricka...

Vin?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-21 11:37:47 följande:
    Davs!

Alltså jag är lätt upprörd över att inte fler munnar (el andra väl valda kroppsdelar) dök upp här. Nu när jag offrat min mun till mänskligheten.
    Så kom igen nu folket. Särskilt männen.....

Vad är det för kroppsdelar du vill se? Jag kan ta en bild på min armbåge kanske? Eller handflata.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 12:02:48 följande:
    Kärleksmjölk?
    Mysmjölk?

Men usch då. Något sådant skulle jag aaaldrig fantisera om.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 12:05:22 följande:
    Självklart inte.
    Jag tänkte mest på de dekadenta i tråden. 

Nej det finns ju en del hemska dekadenta människor i den här tråden. Inte som du och jag som är moralen och anständighetens väktare.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-21 12:08:18 följande:
    Det kan ju, rent hypotetskt, vara slädhundarna istället?

Men hallå, Anton är väl en god referens, han har ju redan sagt att jag är underbar? 

Ja nu vet jag inte Antons preferenser (om slädhundar) men om du säger det är så, ja då är det klart ett alternativ det också. För den delen tror jag att eskimåkvinnor kan vara rätt lurviga de med (fast nu har jag fördomar).

Nja en referens är nog inte tillräckligt. Även om jag och Anton har i  en del frågor samma grundkrav. Dock säger ju Anton att väldigt många är underbara så fan vet om man kan lita på honom som referens.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 12:24:25 följande:
    Ja jag menar det.
    En hälsosam motvikt helt enkelt. 

Precis.

Fast snart kommer nog Agri dyka upp och säga att hon minsann är oskyldigheten själv. Men oskyldiga flickor postar inte den typen av munbilder (som i min hjärna känns väldigt mer sexuell än rump/tutt bilder, men det är kanske bara jag som är överkänslig) .

Undras om lite uppfostrande smisk kan få henne tillbaka på den smala vägen? Hon är kanske ännu inte helt förlorad åt köttets lustar. Ja det är kanske en möjlighet. Att rädda flickor är mitt stora kall här i livet.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-21 13:24:57 följande:

Men jag ÄR oskyldig. På riktigt faktiskt! Alla andra postade ju bilder på sina munnar. Bara för att de är så förbannat dekadenta och fotar sina munnar med någonting i. Jag skulle aldrig låta något annat än vatten besudla mina oskuldsfulla jungfruläppar.
    Fy dig PM som ens kan antyda något annat. Du vet hur prydlig jag är.

Kunde väl tänka mig att du skulle säga att du är oskyldig. Kanske ett riktigt svårt fall det här. Självinsikt är första steget till bättring.

Att vara prydlig är alls inte i något motsatsförhållande till att vara en skamlös liten slyna. De värsta slynorna är oftast de utåt mest prydliga. De behöver dock väldigt mycket mer övertalning innan de erkänner sitt rätta jag.

Fast nu talar jag givetvis i allmänna termer. Inte skulle jag insinuera att någon i den här tråden skulle vara en slyna. Allra minst du allra finaste Agri {#emotions_dlg.flower}. Här finns bara fina oskyldiga, snälla och lydiga flickor givetvis.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-21 13:45:46 följande:
    Nej. Det blir inte bättre.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67197126.html

Har du masserat min rygg till exempel? Eller skickat iväg Maria och mig på Spa? Eller för den delen lyssnat när jag har velat prata om mina intressen?  

Har inte Anton pratat om det här med att svälja och ta den i tvåan? Det är alltså inte något av dina intressen? Hmm, illa.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 14:23:31 följande:
    Det där är en teori som jag ofta hör men faktiskt inte tror på.
    Det är mer en fantasi män har.
    Den ordentliga, prydliga kvinnan som också är en slampa. Kontrasterna. Och kvinnor "rättar sig" efter dessa. För många män tänder på det.
    Möjligtvis för att någon underliggande moral och det inlärda beteendet gör att det då känns mindre fel och fult att kalla henne skamlös slyna. Innerst inne alltså. För att man även ser den andra sidan och då känns det mer "ok". 
    Jag inser att mitt korta resonemang har många potentiella "men", men jag orkar inte gå in djupare just nu.

Och en definition av pryd och slyna, behövs också. 

Givetvis är det så. Men kontraster är väldigt upphetsande. Jag tycker det är sexigare med en kvinna som är prydlig utåt och en slyna i sängen. Fin familjeflicka gone bad typ . Värst är någon som ser ut som en slampa och inte är det. Snacka om falsk marknadsföring.

Haha definition av pryd och slyna. Ja allt är relativt. . Fast det vore ju intressant om det fanns en allmängiltig definition av det. Fast det är nog lättare sagt än gjort.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 14:37:23 följande:
    Skall vi vara ärliga, PM, så har jag och AnnelieHjärta inte pratat om nåt annat.

Kanske därför hon verkar en liten aning putt, hon försöker jämt vinkla in samtalen på blommor å liknande mög, och det, PM, är inte riktigt min melodi när vi kan diskutera analsex och stridsvagnar i stället.

Hur kombinerar man en diskussion om analsex med stridsvagnar undrar jag? Diskutera riktad sprängverkan möjligtvis.
Svar på tråden Trash-tråden