Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-10-23 08:36:32 följande:
    jag gillar inte att frysa, jag gillar inte tråkig regn

Mörkret är ok om det är varmt....jag minns när jag var i Singapore, det blev mörkt varje dag vi kl 18 men det var mysigt, mkt folk på gatorna och varmt...helt fantastiskt.
    tropisk våldsam regn....så sexigt när det är varmt, minns för några år sedan i New Orleans det regnade så mkt en dag så det gick inte att titta genom fönstret och det var strax under 30 grader varmt....sex utomhus i regnet hade varit bra

kombinationen av kyla, regn och mörker är en riktig nittlott

New Orleans är en sån läcker stad. Eller var iaf för jag har inte varit där efter Katrina. New Orleans känns så härligt dekadent. En skön mix av olika kulturer, franskt, spanskt, amerikanskt och kreolskt. Underbar mat. NO är USAs klitoris .

Varit med om samma känsla. Man sitter inne på en restaurang med aircondition och tittar ut på regnet och huttrar inombords. Sen går man ut och det är som att ställa sig i en varm dusch.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-10-23 09:15:06 följande:
    Nakna kvinnor?

Nakna kvinnor kan man hitta i all städer. Men om du menar lokaler där kvinnor klär av sig kläder till musik så lär det finnas. Men det var jag inte på dock. Mer dekadent i hela sin framtoning.

Fast haha nu kom jag ihåg. Jag började snacka med en kvinna i en bar (vanlig bar, inte titty bar) i New Orleans. Frågar vad hon jobbar med och hon svarar "exotic dancer" (det är alltså inte att dansa afrikanska danser som avses då). Mmm tänkte jag, hennes figur hade jag redan lagt märke till och började nu fundera på hennes kropp i helhet. Fast mitt intresse svalnade när hon berättade att hon var gift och hennes man satt i fängelse. Var lite väl hög WT faktor där.

Ja så nakna kvinnor finns där definitivt.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-23 10:15:15 följande:
    Nu sa jag inte att jag var nyvaxad. Jag sa bara att jag spenderade en timme med Madame Vax. Snacka om att göra sin egen tolkning.

Tillbringa en timme med en Madame lät ju kinky
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-23 10:19:53 följande:
    Ja någon ledde ju så fint in mina tankar på det spåret igår....... {#emotions_dlg.djavulsk}

Säger du det?  
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-23 10:27:42 följande:
    AnnelieHjärta vet PRECIS vad jag menar, Birger, men det var snällt av dig med lite konsumentupplysning såhär mitt på blanka förmiddagen.

Du skall icke förglömmas i min aftonbön till kvällen. Lovar. 

Du kanske kör den här typen av böneritual:

">

• PrimitivMan

Kaffepaus? Föredrar kylda drycker. Skumpa tex.

Det mest effektiva potensmedlet är en kåt, villig och bra sexpartner. Det påverkar även uthålligheten i positiv rikning också paradoxalt nog. Bra ohämmat sex gör att man typ kommer in i någon andra andning rent sexuellt.

En partner man är trygg med, vet hur man skall få henne att njuta gör att det också är lättare att vara uthållig. Med någon som är osäker, ger otydliga signaler och man behöver fundera, skall man göra si eller så, gillar hon ditt eller datt, så är det svårare att fokusera på att vara uthållig (och i värsta fall även påverka potensen negativt). Allt blir så mycket enklare och bättre med någon där samspelet är på topp.

Riktigt bra sex är det när sexet känns naturligt och "enkelt" (oavsett hur avancerat sex man har). Där man instinktivt hittar varandra. Fast det är ju långt ifrån med alla sexpartners det fungerar så enkelt. Men väldigt trevligt när det gör det.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 21:52:21 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67187140.html
    "Normala kvinnor tycker inte om kuk." Kan man läsa där.
    FL är så otroligt kul!

Känner igen hans sätt att uttrycka sig. Kallade sig Fox Mulder innan. Kom med den typen av kommentarer i alla trådar.

Tur att man föredrar onormala kvinnor
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 21:48:09 följande:
    Hon ser verkligen aldrig skum ut...hon är så otroligt snygg!

Tja om hon sväljer och tar den i tvåan så kanske ...
  • PrimitivMan

Jag satt just och retade mig på alla trådar om hur hemskt det är med porr. Men sen slog det mig att jag tänker fel. Man skall se möjligheter istället och kom upp med lite nya affärsidéer för porrbranschen.

För det första en typ Svanenmärkning för porrfilmer. "Inga kvinnor kom till skada eller utnyttjades under den här inspelningen" och att miljömärkta glidmedel etc användes och källsortering utfördes.

Det andra är porrfilm med jävligt fula kvinnor så ingen respektive behöver känna att deras man sitter och tycker att porrskådisarna är snyggare än den egna frun.

Skall starta mitt produktionsbolag "Mysfilm" snarast.

• PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2012-10-23 22:14:00 följande:
    Jag satt just och retade mig på alla trådar om hur hemskt det är med porr. Men sen slog det mig att jag tänker fel. Man skall se möjligheter istället och kom upp med lite nya affärsidéer för porrbranschen.

För det första en typ Svanenmärkning för porrfilmer. "Inga kvinnor kom till skada eller utnyttjades under den här inspelningen" och att miljömärkta glidmedel etc användes och källsortering utfördes.

Det andra är porrfilm med jävligt fula kvinnor så ingen respektive behöver känna att deras man sitter och tycker att porrskådisarna är snyggare än den egna frun.

Skall starta mitt produktionsbolag "Mysfilm" snarast.

Ja och just det. En tredje sak att man innehållsdeklarar filmen och erbjuder filmer där sådana akter som partnern inte uppskattar att utföra inte ingår. Tex "Inget analsex", "Utan avsugning", "Bara huvudvärk".
Svar på tråden Trash-tråden