Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 15:28:16 följande:
    Jag tror jag ska byta nick.

Vad tycker vi om det? 

Känner du dig inte längre som en "Nice girl" eller är inte längre på "Wrong place"  ? Vad hade du tänkt dig för nytt nick då?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 15:39:11 följande:
    Jo jag är alltid, i alla sammanhang en nice girl in the wrong place .

Har inga nya bra förslag ännu... 

"Nice girl" är ett väldigt relativt begrepp . Dubbeltydigt dessutom. Man kan vara "Nice" på många sätt.

Jag tycker det är ett alldeles utmärkt nick.

Bara du inte byter till typ "Busig flicka som gillar mys" eller något sådant .

Själv var jag först missnöjd med mitt nick och tänkte byta, men har kommit att gilla det. Det är både en korrekt beskrivning av mig och samtidigt min motsats på samma gång. Samt att det fanns en röd tråd med ett annat nick jag använt på en annan site. Same but different.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-17 17:20:55 följande:
    Ja jag byter nog inte, blir bara en massa förvirring

Jag gillar dock "busigamysmamman". 

Kräks

Fast det är klart. Om du ser till att skriva en massa extremt kinky och för den allmänna moralen upprörande inlägg med det nicket så blir det lite effektfullt.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-17 21:55:54 följande:
    nej utan med vilken nick NG kan tänka sig. här får du en stor fin rumpa

Personligen tycker jag nog inte att rumpan som är det mest i ögonfallande i den bilden . Även om det är en fin rumpa.
  • PrimitivMan

I natt hade jag en fullständigt bisarr dröm. Så bisarr att jag kommer ihåg den.

Först drömde jag att jag av någon anledning tog hand om djur. Hemlösa, övergivna djur.Hundar och katter,  Minns inte riktigt vad jag gjorde med dem men tror jag såg till att de fick ett hem. Sen var det i en garderob som liknade väldigt mycket en garderob jag hade i förra bostaden. Där låg det ett gäng små kattungar på en hylla i garderoben. Små små pyren alldeles nyfödda.

De här små kattungarna blir präglade på mig, substitut för kattmamman och typ kryper och klänger på mig. Så långt väldigt gullig dröm. Men nu tar drömmen en bisarr vändning...

På något sätt hamnar kattungarna (fast i det här stadiet i drömmen är det lite osäkert om det fortfarande är kattungar eller mer någon sorts gnagare)  i mina kalsonger. Inte nog med det, de kryper in i min stjärt. Flera på en gång. Jag tar tag i svansen på en och drar ut den. Men det är någon som jag inte får fatt på. Och andra som kryper in när jag dragit ut en. Hjääälp!!!

Sen vaknade jag. Med en känsla av att ha ont i rumpan. Hur störd är jag egentligen?

Analyze this!

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-18 09:07:38 följande:
    Hennes tutte är jätteful!

Det är en märklig vinkling av tutte i den bilden. Framifrån fast bilden är tagen från sidan
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-18 09:16:15 följande:
    jaha ..du!

Intressant......har du barn?

Ja. Du menar ifall de är en pain in the ass .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-18 09:18:57 följande:
    Bilden är väl tagen bakifrån och hon vrider kroppen åt sidan ?

Den ser väldigt plastig ut, oavsett. Och lite knölig.
    Jag har fantastiska bröst.

ELLER HUR AYNRAND? 

Har han några andra alternativ att svara än "Ja" på den frågan?

Stilpoäng till AR för att inte bara ha svarat på "frågan" utan även kammat hem lite extra poäng genom att utöka komplimangen till att omfatta andra icke-definierade egenskaper.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-19 17:18:57 följande:
    Oh! Äntligen en trevlig bild Birger.
    Henne skulle tom jag kunna sätta på.
    Grr var det nödvändigt att få min hjärna att tänka på girl-on-girl aktiviteter. Jag som redan befann mig i ett lättpåverkat tillstånd .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-19 18:34:33 följande:
    Håller med Agri. Fantastisk bild!!!

Om jag nu skall vara lite petig mer än jag egentligen är (jag uppskattar alltid bilder med blottade kvinnor). Jag tycker motivet är helt klart ok, men tycker bilden är lite vulgär. Lite för mycket pressa upp rumpan i ansiktet på en bild. Det finns poseringar som är sexigare än så.
Svar på tråden Trash-tråden