• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-05 23:50:27 följande:
    Läder som smäller, ett lätt tryck på axeln, ögon som får ens egna att slå ner blicken

.....blompinnar ja...eeeeeeeeh
    Men åh...
    Eau de Salope
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-05 22:06:33 följande:
    (_*_)  (_o_) (_O_)
    den var fin haha
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 22:22:18 följande:
    Ja alltså jag tar ett steg tillbaks och ser på min FL-karriär...
    Började som seriös debattör i politikforumet där jag kunde skriva walls of text med referenser till 100-sidiga dokument, avhandlingar, resolutioner osv, för att styrka mina argument. Startade trådar, drev frågor, fann enorm tillfredsställelse i att debattera samhälle och politik. 

Och här är vi nu.
    Ett år, eller mer, senare.
    Dekadensen är total.

Den är också fin haha
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-06 01:08:32 följande:
    Jag undrar om uttrycket att något är "kantat" har samma betydelse i engelskan som i svenskan. Om inte måste jag hitta ett annat ord att använda, men jag kommer inte på vilket.

"Sula’s childhood is lined with adversity and misfortune." Så har jag skrivit nu, men det känns fel. Gråter
    What about

Adversity and misfortune are one of the main ingredients in SUla´s childhood
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 08:08:05 följande:
    Skyller på dig. Såklart
    det gör du alltid och det är i sin ordning ...
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-05 22:04:34 följande:
    Eller hur! Jag blir också kåt av bilden.
    Är det en lånad bild eller egen gump? Jag får nog en något ökad puls av den bilden ja.

Jag har aldrig kunnat bestämma mig för om jag är ass- or tits-man. Det är ett oerhört svårt val. Skulle antagligen få kortslutning ifall jag blev tvungen att välja.
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-05 22:39:21 följande:
    Jag har aldrig någonsin hört någon referera till mig som den fina flickan i ett sällskap. En kompis brukade säga "Det går inte att våldta maria, det är som att tvångsge en uteliggare pengar"
    lol. I den här tråden är andelen fina flickor långt under riskgenomsnittet.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 09:36:15 följande:
    lol. I den här tråden är andelen fina flickor långt under riskgenomsnittet.

Förvånad
    Vad är det du påstår!? 
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden