• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2011-12-06 08:11:25 följande:
    What about

Adversity and misfortune are one of the main ingredients in SUla´s childhood
    are two of.....wtf
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-06 01:29:24 följande:
    Nej, låter helknas.

Du skulle kunna säga filled istället tex fast jag vet inte. Eller marked by kanske om du vill visa att det har en större betydelse?  Characterized kan man använda med, men du har kanske använt det ordet redan.

Tänk på att vända på ordföljden vid väl valda tillfällen, om du vill att det ska låta mer elegant. Och har du rätt tempus? 
    Ja, vad bra! Det passar ju perfekt!
    Tack!

Hade du varit hemma hos mig nu hade du fått en jättemysig kram som tack för hjälpen!! (och kanske en puss på ryggslutet)

Tempus vet jag inte vad det där.Skäms
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-06 11:36:45 följande:
    Ja, vad bra! Det passar ju perfekt!
    Tack!

Hade du varit hemma hos mig nu hade du fått en jättemysig kram som tack för hjälpen!! (och kanske en puss på ryggslutet)

Tempus vet jag inte vad det där.Skäms
    Du är gullig.

Svenskar har svårt för att få till rätt tempus, vi gör direktöversättningar från svenskan och då blir det fel ibland. Jag hade skrivit att hennes barndom var... istället för är. 
    The hard way is the right way.
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 09:33:47 följande:
    Är det en lånad bild eller egen gump? Jag får nog en något ökad puls av den bilden ja.

Jag har aldrig kunnat bestämma mig för om jag är ass- or tits-man. Det är ett oerhört svårt val. Skulle antagligen få kortslutning ifall jag blev tvungen att välja.
    Det får ni ju jämt ändå, men för all del.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-06 11:59:33 följande:
    Du är gullig.

Svenskar har svårt för att få till rätt tempus, vi gör direktöversättningar från svenskan och då blir det fel ibland. Jag hade skrivit att hennes barndom var... istället för är. 

Precis, tänkte samma sak.
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 12:00:20 följande:
    Det får ni ju jämt ändå, men för all del.
    Det är ett helvete att vara man. Vi är redo för stordåd. Resa ut i rymden. Lösa cancerns gåta. Fundera över de stora sakerna i livet. Men det räcker att en kvinna knäpper upp en knapp extra och ler lite förföriskt och våra hjärnor smälter ihop och det enda vi kan tänka är "öhh kåt".
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 12:23:16 följande:
    Det är ett helvete att vara man. Vi är redo för stordåd. Resa ut i rymden. Lösa cancerns gåta. Fundera över de stora sakerna i livet. Men det räcker att en kvinna knäpper upp en knapp extra och ler lite förföriskt och våra hjärnor smälter ihop och det enda vi kan tänka är "öhh kåt".
    Det är väldigt synd om er.

Som en ren sympatihandling hade jag kunnat tänka mig att knäppa en extra knapp i blusen, men eftersom jag är hemma idag och ligger alldeles naken i sängen så går inte det.  
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 12:23:16 följande:

Alltså här har ju ni män nyckeln till något helt fantastiskt som så få män upptäckt.

Många kvinnor älskar ju när mannen fixar att behålla lugnet, kontrollen och inte börja dregla och stöna så fort han ser lite rumpa eller hud. Men det vet du ju såklart redan, hör till allmänbildningen.

Säkert är dock, att fler män skulle få ligga om de klurade ut detta. 
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 12:31:29 följande:
    Det är väldigt synd om er.

Som en ren sympatihandling hade jag kunnat tänka mig att knäppa en extra knapp i blusen, men eftersom jag är hemma idag och ligger alldeles naken i sängen så går inte det.  
    Fy! Don't mess with my brain . Den är redan i ett miserabelt tillstånd som den är.
Svar på tråden Trash-tråden