• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 13:36:50 följande:
    Mage går bra till att börja med. Healing via handpåläggningen brukar fungera bäst då

Haha!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:38:15 följande:
    Det är inte ens en scen, han står rakt framför. En stackars korrekt engelsman som numera stammar.
    Men då så, då kan du kasta lite mer diskret...
    Synd att jag inte är där. 
    Eau de Salope
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 13:36:50 följande:
    Mage går bra till att börja med. Healing via handpåläggningen brukar fungera bäst då
    Vill du att jag har en kudde under?
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:27:52 följande:
    Jahapp! Dagens Agri är avverkad. Sitter på föreläsning. Dagens klädsel är liten, ärtig skinnkjol och naturligtvis fanns det bara platser kvar på första raden.
    Har nu flashat den stackars föreläsaren ett antal gånger. Och ja Aynrand, jag har trosor på mig. Däremot inte de stadiga strumpbyxor som just nu hade känts som ett bra val.
    Gah!!!
    Fy. Att kåta upp andra på det sättet är en synd. Förbjudet enligt Geneve konventionen och är klassat som ett inhumant vapen. Borde bestraffas på ett eller annat sätt.

Fick du honom att tappa tråden då ?
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 13:40:07 följande:
    Vill du att jag har en kudde under?
    Det är till en hjälp ja.
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 13:43:44 följande:
    Det är till en hjälp ja.
    Kudden är på plats.

Vill du att jag särar lite på benen med?  
    The hard way is the right way.
  • Agridulce

PM: hur tror du han reagerade?
    Och jag borde väl snarare belönas för mitt utmärkta beteende.

• I Blackrose I

NG?

Jag drömde om dig och en annan medlem som jag inte vill skriva ut namnet på för en stund sen (Du vet vem jag menar). Har stressat hela dan idag inför matlagningen ikväll och la mig i badkaret för en stund sen i varm vatten och somnade tydligen en kort stund. Tack för massagen men du fick rejäl med stryk av den andra.

Goddag  på er alla Kyss

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna

Och, Agri, NG! Om ni nån enda gång kunde sköta er!!! Oanständiga kvinnor!

Och, sluta överlåta undersökningar som du vet att jag klarar bättre på andra!

Agri... Shame on you!

NG. Vet inte vad du gjort idag men nått snuskigt är det säkert!

Nu ska jag jobba mer å tänka mindre. Vem tar hand om mig ikväll?

Svar på tråden Trash-tråden