• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 12:41:37 följande:
    Fy! Don't mess with my brain . Den är redan i ett miserabelt tillstånd som den är.
    Jag kan dra upp täcket över brösten om det känns bättre.

Fast jag är redan ganska varm. 
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 12:45:49 följande:
    Jag kan dra upp täcket över brösten om det känns bättre.

Fast jag är redan ganska varm. 
    Gör det, vore ju tråkigt om du blir förkyld. Att du är varm kanske beror på du håller på att få feber eller något. Skall jag känna efter om du känns febrig?

Fast nu glömde jag ju. Har ju ett jobb jag måste sköta vid sidan om mina plikter som husdoktor och själaförsörjare. Borde nog absolut fokusera på det ehh.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 12:32:24 följande:
    Alltså här har ju ni män nyckeln till något helt fantastiskt som så få män upptäckt.

Många kvinnor älskar ju när mannen fixar att behålla lugnet, kontrollen och inte börja dregla och stöna så fort han ser lite rumpa eller hud. Men det vet du ju såklart redan, hör till allmänbildningen.

Säkert är dock, att fler män skulle få ligga om de klurade ut detta. 
    Sant. Fast teori och praktik är två skilda ting. Fast inte börjar jag dregla över lite rumpa eller hud. Oh nej, möjligtvis kan man kanske få lite konstiga tankar. Det är ju endast de inre kvaliteterna man ser till.

Fast å andra sidan blir ju inte en personlighet mindre attraktiv för att den kommer i en fin förpackning .
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-06 13:23:06 följande:
    Gör det, vore ju tråkigt om du blir förkyld. Att du är varm kanske beror på du håller på att få feber eller något. Skall jag känna efter om du känns febrig?

Fast nu glömde jag ju. Har ju ett jobb jag måste sköta vid sidan om mina plikter som husdoktor och själaförsörjare. Borde nog absolut fokusera på det ehh.
    Varsågod och börja undersökningen. Vill du att jag ligger på mage eller på rygg?
    The hard way is the right way.
  • Agridulce

Jahapp! Dagens Agri är avverkad. Sitter på föreläsning. Dagens klädsel är liten, ärtig skinnkjol och naturligtvis fanns det bara platser kvar på första raden.
    Har nu flashat den stackars föreläsaren ett antal gånger. Och ja Aynrand, jag har trosor på mig. Däremot inte de stadiga strumpbyxor som just nu hade känts som ett bra val.
    Gah!!!

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:27:52 följande:
    Jahapp! Dagens Agri är avverkad. Sitter på föreläsning. Dagens klädsel är liten, ärtig skinnkjol och naturligtvis fanns det bara platser kvar på första raden.
    Har nu flashat den stackars föreläsaren ett antal gånger. Och ja Aynrand, jag har trosor på mig. Däremot inte de stadiga strumpbyxor som just nu hade känts som ett bra val.
    Gah!!!

Trosor?

Dålig slyna!!! 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:31:45 följande:
    Längst fram!!!!!!!
    Ta av dig trosorna och kasta upp dem på scenen, det känns lämpligt.
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 13:25:52 följande:
    Varsågod och börja undersökningen. Vill du att jag ligger på mage eller på rygg?
    Mage går bra till att börja med. Healing via handpåläggningen brukar fungera bäst då
  • Agridulce

Det är inte ens en scen, han står rakt framför. En stackars korrekt engelsman som numera stammar.

Svar på tråden Trash-tråden