• mickis65

BF Maj 2012

Hej!

Har precis plussat efter ett frysförsök via IVF. Om allt går vägen väntas bebis 9 maj...

Nån som vill följas åt?

Just nu känns allt så overkligt...

• Svar på tråden BF Maj 2012
  • villsågärna38

En fråga - hur sover ni? Har ju precis gått in i 7e veckan och börjat få mkt mardrömmar. Vaknar på natten och har ibland svårt att somna om fastän jag är jättetrött. Vet inte om det är hormonerna eller om något är fel.... Har aldrig varit med om det tidigare då jag varit gravid. Kram

• K1978

villsågärna38: jag har googlat och lugnat mig lite dels kanske det kunde bero på samlag igårkväll plus att jag var jättehård i magen imorse då jag såg detta.....läste om flera som fått liten blödning i samb. med toabesök.....just nu kommer det inget iaf...det var lite lite rött och sedan direkt brunt och nu borta....

Hur är din blödning, kommer det hela tiden eller av och till ?

Kanske hör drömmarna ihop med din oro just nu över blödningar och tidigare MF....tycker jag drömmer mkt när jag är orolig lr har stress i kroppen...

• villsågärna38
    K1978 skrev 2011-10-04 09:26:01 följande:
    villsågärna38: jag har googlat och lugnat mig lite dels kanske det kunde bero på samlag igårkväll plus att jag var jättehård i magen imorse då jag såg detta.....läste om flera som fått liten blödning i samb. med toabesök.....just nu kommer det inget iaf...det var lite lite rött och sedan direkt brunt och nu borta....

Hur är din blödning, kommer det hela tiden eller av och till ?

Kanske hör drömmarna ihop med din oro just nu över blödningar och tidigare MF....tycker jag drömmer mkt när jag är orolig lr har stress i kroppen...
    Ja men så kan det säkert vara. Va skönt att det inte kommer mer nu. Det är säkert ingen fara! Jag blödde under söndagen men inte mer sen dess så jag hoppas att det kan ha att göra med att vi hade sex på lördagen kanske? Hoppas så innerligt att det inte är något farligt iaf. Ja drömmarna kan säkert höra ihop med oron och med alla hormoner. Sover du hela natten utan att vakna?
  • K1978

pustar ut! Nu har vi varit iväg och fått se ett litet Hjärta :a ticka. Allt såg normalt ut ingen blödning någonstans så det var nog bara något litet kärl eller slemhinna som kom imorse i samb. med viss påfrestning då :S
    Har fått BF satt till den 19:e Maj.
    Har hunnit med besök hos kiropraktor också som behandlade mitt ryggskott och ordinerade promenad så det ska jag försöka mig på nu, stel, öm och illamående men med en stor lättnad i bröstet Glad

• villsågärna38
    K1978 skrev 2011-10-04 17:04:17 följande:
    pustar ut! Nu har vi varit iväg och fått se ett litet Hjärta :a ticka. Allt såg normalt ut ingen blödning någonstans så det var nog bara något litet kärl eller slemhinna som kom imorse i samb. med viss påfrestning då :S
    Har fått BF satt till den 19:e Maj.
    Har hunnit med besök hos kiropraktor också som behandlade mitt ryggskott och ordinerade promenad så det ska jag försöka mig på nu, stel, öm och illamående men med en stor lättnad i bröstet Glad
    Oh stort grattis!!! Fantastiskt med ett tickande Hjärta!!! Kram
  • mickis65

Här är det bra. Men mår väldigt illa och är uppsvullen. Även blivit väldigt hungrig sista veckan. Blir akut hungrig efter 2-3 timmar och måste då äta typ 2 knäckebrödsmackor... rädd att vikten ska sticka iväg men inget jag kan göra just nu

Har även klädproblem då jag inte kan ha gamla byxorna och för tidigt för mammabyxor... klarar inte att ha nåt som trycker på magen. Testat förlängningsgrejer men då ser jag så stor ut.. vill ju ännu inte säga nåt på jobbet... Går in i v 10 i morgon. I fredags såg vi vår bebis på VUL. Hjärtat var starkt och fostret var 18 mm :)

Läkaren sa att nu är missfallsrisken under 5%, skönt! I morgon ska vi till BM och boka in tid för KUB

• Aquarius 02

Vad roligt att höra om er som varit på VUL, vad härligt:) vi ska på vårat imorgon!

Idag är det lite bättre med illamåendet, men har varit helt sjukt trött. Höll nästan på att nicka till och somna på fikarasten på jobbet idag..

Känner igen detta också med klädproblemet, är inte riktigt bekvämt med kläderna, känner sig liksom svullen och olustig när man har vanliga jeansen.. Skönt när man kommer hem från jobbet och kan dra på sig träningsbyxorna..:)

• Aquarius 02

Nu har vi sett den lilla på vul! allt såg normalt ut, hjärtat pickade på

Idag har vi också berättat nyheten för våra föräldrar, dom blev överlyckliga (förstås)

Svar på tråden BF Maj 2012