BF Maj 2012
Hej!
Har precis plussat efter ett frysförsök via IVF. Om allt går vägen väntas bebis 9 maj...
Nån som vill följas åt?
Just nu känns allt så overkligt...
Hej!
Har precis plussat efter ett frysförsök via IVF. Om allt går vägen väntas bebis 9 maj...
Nån som vill följas åt?
Just nu känns allt så overkligt...
Mickis65 - stort grattis även till dig
Fantastiskt att få se ett litet hjärta!! Kram
Imorgon ska vi på vul. V.6+3 vilket ju är väldigt tidigt men fick det då jag hade en liten blödning i söndags. Har börjat må illa men sover superdåligt på natten. Vaknar vid 04 av mardrömmar och sen har jag svårt att somna om, inte alls lika trött som förra veckan heller och kissar inte lika ofta så jag är supernervös att jag inte är gravid längre. Usch, vet att jag är neggo men kan inte låta bli, har så dåliga erfarenheter sen tidigare. Hoppas så att det inte är för tidigt med vul imorgon och att vi också ska få se ett litet hjärta! Håll tummarna!! Kram
Villsågärna38: vi håller tummarna, det går säkert jättebra!
Men visst blir man nojjig när det känns som symptomen ändras/försvinner. Mina symptom varierar, inte alla dagar som jag är trött och mår illa heller, det kommer och går.
Jag hade också en liten blödning i v 5 eller 6, (det kom dagen efter mys med mannen så det hängde nog ihop...)
Ni får säkert också se ett hjärta imorgon. Kram
Fast inte så roligt förstås
Idag har vi varit på inskrivningssamtal på MVC mest allmän info om kost, rökning och alkohol sådant man redan vet och om KUB. Jag är 33 år, Gränsen går vid 35 år men spec.mödravården här erbjuder nu KUB från 33 års ålder. Anledningen var att få ett större underlag!? eftersom det är så nytt.....jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Remissen är skickad och det är nu upp till oss att ringa och boka tid om vi väljer att genomföra det. Har ni andra bestämt er???
Kia78: Jag hade gjort KUB eg bara för att få ett ultraljud till (vi har gjort det en gång tidigare men tyvärr visade sig bebisen ha dött några dagar tidigare då). Vi skulle aldrig kunna ta bort ett barn då vi kämpat så länge, om det inte skulle visa sig vara dödligt sjukt på något sätt, dvs du väljer ju själv hur du agerar om det skulle visa något och risken är ju liten då du är så ung. Men det är ju bara jag, du måste naturligtvis känna efter vad du vill
Kram
Hej!
Jag har varit på supertidigt vul idag. Är på 6+3 och allt såg normalt ut, man kunde kanske ana ett hjärtljud men läkaren vågade inte lova, trodde att det var några dagar för tidigt. Nåväl, kan slappna av lite mer nu då man inte såg någon blödning (var ju därför jag bad om att få komma såhär tidigt). Nytt vul om drygt en vecka, då hoppas vi på ett litet
Kram
Villsågärna38: Hoppas du kan slappna av, ingen blödning och det är precis i starten för hjärtljud! Håller tummarna för nästa vul. Ska grubbla lite till på KUB vi har ju lite tid på oss. Kram