BF Maj 2012
Hej!
Har precis plussat efter ett frysförsök via IVF. Om allt går vägen väntas bebis 9 maj...
Nån som vill följas åt?
Just nu känns allt så overkligt...
Hej!
Har precis plussat efter ett frysförsök via IVF. Om allt går vägen väntas bebis 9 maj...
Nån som vill följas åt?
Just nu känns allt så overkligt...

Hur är det med er tjejer? Kram
Jag har börjat må mer illa nu de senaste dagarna, känns olustigt att äta det mesta.. Men jag kräks inte så det får man väl vara glad för:) Är i vecka 8 nu.
På onsdag (i vecka 9) har jag ultraljud, känns jättespännande att det börjar närma sig men är väldigt nervös samtidigt.
Hoppas ju verkligen att allt ser bra ut!!
Hur mår ni alla? någon som gjort ultraljud än?
Grattis också o välkommen till tråden Mamman76!
Acuarius: Skönt att du slipper spy iaf. Håller tummarna till vulet! Kram
Själv började jag blöda lite imorse och är skitskraj. Det är vanligt att blöda i början då man gör ÄD, vanligare än vid vanliga graviditeter men då vi har två lite senare MA i bagaget så är jag supernervös. Tar det lugnt idag, extra progesteron och vilar. Inte mkt mer att göra men ska försöka få till ett vul till veckan istället, klarar inte att vänta två veckor till om det ska hålla på såhär
Kram
Hej!
Går in i v7 idag
Fast jag mår skitdåligt..vill bara sova..och så mår jag rätt illa samtidigt som jag är sugen på nåt hela tiden. Magen har svullnat upp som en ballong!
Hur mår ni andra???
villsågärna38: Stackare!!!!!! Kan du inte komman in på vul tidigare!? Vilken vecka är du i....Jag fick också en liten blödning idag
ska på VUL imorgon men ringde och fick en tid i em.....har panik för att jag fick ryggskott i helgen, gick bara en halv dag första dagen på jobbet igår, kunde inte gå upprätt plus att det gör fruktansvärt ont, skulle till kiropraktor nu på morgonen men avbokade såklart den......det gör iaf. Bara ont i ryggen och jag har mått illa hela helgen och även imorse.....vi hade sex igårkväll hur det nu gick till trots alla smärtor tänker att det kanske kunde påverkat....
allt skulle ju bara vara bra nu
ska på VUL imorgon men ringde och fick en tid i em.....har panik för att jag fick ryggskott i helgen, gick bara en halv dag första dagen på jobbet igår, kunde inte gå upprätt plus att det gör fruktansvärt ont, skulle till kiropraktor nu på morgonen men avbokade såklart den......det gör iaf. Bara ont i ryggen och jag har mått illa hela helgen och även imorse.....vi hade sex igårkväll hur det nu gick till trots alla smärtor tänker att det kanske kunde påverkat....