Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Nej men....att jag missade denna Hej hopp *fniss*
Nej men....att jag missade denna Hej hopp *fniss*
grah: Nejdå. Ingen anledning till oro. Vagnen testades fel. Lita aldrig på Vi föräldrars tester. De är inte seriösa. De lever ju på annonsörer bla från barnvagnar. De som inte annonserar får tydligen alltid dåligt i deras tester.
Norrlandsförälder: Vad kul!!! Helt klart den bästa vagnen enligt mig oxå Oavsett vad andra tycker och säger
Du blir garanterat nöjd!!!
Nu har jag beställt en sån BOLSA skötväska till bebisen. Det blev en med texten BABY på i orange
Fru Hilde: OJ vad kul. Den röda är väldigt fin Ja i Holland finsn ju en massa fint. Har själv en släkting därifrån och har fått en massa fint till Moa av henne som hennes döttrar haft (tvillingar) hon var själv mycket sur över att Bugaboo inte har några tvillingvagnar så hon fick nöja sig med en UJ (bra den oxå såklart)
Norrlandsförälder: Ja det finns alltid folk som irriterar sig. Är såååå van. Folk som är insnöade på allt gammalt vägrar att se att tiden går framåt. Varför görs det så många kopior av Bugaboo om den är såååååå dålig *s*
Min mormor vägrade använda micron för den var farlig och trots att det tog ett dygn att tina köttfärs annars så vägrade hon att använda micron. *asg*
Inte samma sak men typ samma tänk......
Nu ska vi iaf ut på en promenad innan lunch. Ja Moa ska åka i sin Bugaboo i SNÖ hhihihi
Qliana: Akta Gracos Auto baby har en tvilling i USA som heler Graco BABY snug. Till den stolen finns det adapters för Bugaboo. Enligt GRACO är dom identiska (stolarna alltså)
Så i teorin borde Graco adaptern passa även Auto baby i Sverige och därmed oxå Bugaboo
Blue vapor: Var ska ni beställa er vagn? Barnbutiken har erbjudande med adapters o bilstol Kika på den.
Blue Vapor: Guuuud så spännande Att förbereda inför första barnet. Det är ju spännande inför andra oxå fast inte på samma sätt. Sen så har vi redan allt. Förutom en del kläder som jag ska köpa nu efter jul. Typ ngn overall och lite sängkläder
Var det ngn som ville se GRÅ bas med orange fleece??
Hittade en bild.
img.slate.com/media/1/123125/122981/2111757/2127435/2128607/051024_sh06_BugabooEX.jpg