Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Mamma2001: Shoppingkrokarna kan du beställa från typ Simpleworld eller Barnbutiken i sthlm. De går att klämma på Geckons handtag med VÅLD (hihihihihi) de tilhhör ju Froggen egentligen.
Mamma2001: Shoppingkrokarna kan du beställa från typ Simpleworld eller Barnbutiken i sthlm. De går att klämma på Geckons handtag med VÅLD (hihihihihi) de tilhhör ju Froggen egentligen.
82:an: *fniss* Det ska stå i lilla manuelen som ligegr i påsen.
nuk: grattis
Den där beta versionen har jag skippat. Så svår överskådlig.... *s*
Äh ok..vänta...
Nu så har jag beta jag oxå...
Jagotösen: Jag tycker att Cameleon är super men min väninna har en Gecko o den fyller hennes behov. Jag tycker att du ska åka o testa vagen och känna vad som känns bäst för dig.
Mamma2001:
Denna tycker jag passar din görna Gecko.
www.minandmine.com/shop/pc-14-2-grey-dot-messenger-lime-lining.aspx
Ni ska testa att köra en Emmaljunga Scooter i snön. Det är många gånger tyngre. Jag vet dock inte varför. Sambon skulle gå med tösen till affären igår men kom tillbaka o bytte till pulka. På vägen ut så mumlade han ngt som Tacka vet jag Bugaboon som är lätt iaf. *fniss* så visst är det tungt att köra vagn i snön. ALLA vagnar är tunga att köra.
Men Bugaboons fördelar är att den är lätt viktmässigt. Jag skulel vilja ha 4 små skidor att sätta på sånan här dagar. Men man vet ju inet hur nästa vinter se rut. Kanske det inte kommer ngn snö alls *s*
Säkert många som har första barnet och har en Bugaboo eller inte varit med om så här snöiga vintrar (vem har det iofs senast var -82 då det var lika mycket snö i sthlm) så det är mycket snö i år som gör att man upplever det extra jobbigt. Moas första vinter var det snö i ca 5 dagar sammanlagt. Det är klart att man inte minns att man var på promenad i snön då.
82:an: Hemförsäkringen täcker....
magoo: Hahahha....ja det kan vara så. Fråag Stargirl hon har gult fleece *s*
Fru indosaurie: Ja det finns ju flera nätbutiker så man ska väl inte dra alla över en kam. Jag har köpt vagn från Ping-Pong till Moa o allt funkade fint men våran Bugaboo köpte jag på Barnbutiken i sthlm. Kändes tryggast så när det gäller Bugaboo.
Idag har min Sambo hämtat hem hans gamla vagn som han hade i början av 70 talet. SÅ COOOOL. Orange och marinblå. Den ska vi ha Hugo i ute på våren och sova i hae jag tänkt.
rubygirl: Vi har oxå köpt resebagen. Alla som har använt den tycker den är toppen. Min kompis har en som används flitigt senast till Egypoten för en vecka sedan. Vagnen kom fram o tillbaka oskadd till skillnad från de andra resenärernas.
Boho: Nej jag har kollat. Hon har svarat att pga att hon inte äger märket (det gör Bugaboo) så får hon inte sälja överdrag till vagnarna längre. Eller nåt sånt.....
Är såååå sugen på denna väska...
babybee.se/butik/product_info.php&products_id=273&osCsid=cafd72b23fe38a85c69eb3774b47da72
*s*
82:an: Vi har köpt överdrag till Klippan soffor som vi har på landet. De funkar super!!!
Så här ser de två sofforna ut.
www.bemz.com/images/furniture/product_2_3_17_31_front.jpg
Mamma2001: Jag kan svara Ja den passar men är lite stor. Inget som spelar ngn roll faktiskt. Sufletten ser alldeles för stor ut däremot.