Inlägg från: Helena75 |Visa alla inlägg
  • Helena75

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Mamma2001: Shoppingkrokarna kan du beställa från typ Simpleworld eller Barnbutiken i sthlm. De går att klämma på Geckons handtag med VÅLD (hihihihihi) de tilhhör ju Froggen egentligen.

• Helena75

82:an: *fniss* Det ska stå i lilla manuelen som ligegr i påsen.

• Helena75

Den där beta versionen har jag skippat. Så svår överskådlig.... *s*

• Helena75

Jagotösen: Jag tycker att Cameleon är super men min väninna har en Gecko o den fyller hennes behov. Jag tycker att du ska åka o testa vagen och känna vad som känns bäst för dig.

• Helena75

Ni ska testa att köra en Emmaljunga Scooter i snön. Det är många gånger tyngre. Jag vet dock inte varför. Sambon skulle gå med tösen till affären igår men kom tillbaka o bytte till pulka. På vägen ut så mumlade han ngt som Tacka vet jag Bugaboon som är lätt iaf. *fniss* så visst är det tungt att köra vagn i snön. ALLA vagnar är tunga att köra.
    Men Bugaboons fördelar är att den är lätt viktmässigt. Jag skulel vilja ha 4 små skidor att sätta på sånan här dagar. Men man vet ju inet hur nästa vinter se rut. Kanske det inte kommer ngn snö alls *s*

Säkert många som har första barnet och har en Bugaboo eller inte varit med om så här snöiga vintrar (vem har det iofs senast var -82 då det var lika mycket snö i sthlm) så det är mycket snö i år som gör att man upplever det extra jobbigt. Moas första vinter var det snö i ca 5 dagar sammanlagt. Det är klart att man inte minns att man var på promenad i snön då.

• Helena75

82:an: Hemförsäkringen täcker....

• Helena75

magoo: Hahahha....ja det kan vara så. Fråag Stargirl hon har gult fleece *s*

• Helena75

Fru indosaurie: Ja det finns ju flera nätbutiker så man ska väl inte dra alla över en kam. Jag har köpt vagn från Ping-Pong till Moa o allt funkade fint men våran Bugaboo köpte jag på Barnbutiken i sthlm. Kändes tryggast så när det gäller Bugaboo.

• Helena75

Idag har min Sambo hämtat hem hans gamla vagn som han hade i början av 70 talet. SÅ COOOOL. Orange och marinblå. Den ska vi ha Hugo i ute på våren och sova i hae jag tänkt.

• Helena75

rubygirl: Vi har oxå köpt resebagen. Alla som har använt den tycker den är toppen. Min kompis har en som används flitigt senast till Egypoten för en vecka sedan. Vagnen kom fram o tillbaka oskadd till skillnad från de andra resenärernas.

• Helena75

Boho: Nej jag har kollat. Hon har svarat att pga att hon inte äger märket (det gör Bugaboo) så får hon inte sälja överdrag till vagnarna längre. Eller nåt sånt.....

• Helena75

Mamma2001: Jag kan svara Ja den passar men är lite stor. Inget som spelar ngn roll faktiskt. Sufletten ser alldeles för stor ut däremot.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III