Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Blue vapor: Det finsn et utryck i modevärlden som heter DTM dyed to match. Du kanske ska ta det utrycket *s*
Blue vapor: Det finsn et utryck i modevärlden som heter DTM dyed to match. Du kanske ska ta det utrycket *s*
safe man vad är det??
soffan1: Javisst den passar dessutom maxi cosi adaptrarna för Bugaboo
Johpet: Vi har sand bas med lite olika färger. Har faktiskt inte den i sand men har röd,svart och ska köpa blå
82:an: Hahahhaa...Ja det är svårt. Fast jag var väldigt klar över att jag ville ha sand bas redan från början. Så jag tvivlade faktiskt inte. Men fleecen är kul som 17 att köpa. Det är ju ett barnbidrag vilket är kanon *s*
Knirps: Ja visst är det bra. 880 + 440 så har man en helt ny bas färg till sittdelen. Liggdelen har man ju så kort tid att man inte lär tröttna på det.
Granarna: Jep det ska vara så... Tajt som 17 att få på de där banden med öljetterna. Men det är helt riktigt. Annars så blir den ju inte spänd.
emmamamma: Jag har ingen Gecko men kika i stargilrs galleri där sitter det en liten tjej i en Gecko. Då kansek du kan se storleken lite. Jag tror att Geckon är lika stor som en Bugaboo Frog så då bör väl den räcka tilsl barnet är ca 3 är minst. Vi hade ju Moa som är 2,5 i en Cameleon fram tills för ngn vecka sen och det var inte ett dugg trångt. Så en GEcko är säkert kanon för en 1 åring
Frida S: Jag tror att rött är kanske mer praktiskt om man har hund lr katt. Vi har ju en katt o vi har svart fleece men hon hårar nästan inget och är svrt så det syns inte. Vi har även rött fleece och även den är super snygg.
Magoo: 995 kostar åkpåsen från Bugaboo.