Inlägg från: Helena75 |Visa alla inlägg
  • Helena75

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

82:an: Smidigt Skönt med en ny vagn Vill oxå ha men vad ska jag köpa?? Det finns ju ingen jag vill ha....Kanse ny skötväska eller nytt fleece *kliar i fingrarna*

• Helena75

82:an: JAg rä så van att vilja byta vagn. Nu vill jag inte det längre.....undrar varför. *s* Så nu måste jag köpa annat. Skötväskor har det blivit på sista tiden en hel del faktiskt.

• Helena75

Var i stan idag och kikade på Teutonias nyheter igen. De är ju så klumpiga....fy 17. Det kändes som de vägde bly om man jämförde med Bugaboo *fniss* Det skuljer bara några kg på vikten men vad gör att de käns så tunga o klumpiga??

• Helena75

Ble Vapor: Ja de är JÄTTE STABILA *asg* näe inte impad alls....

• Helena75

Jarnis: Minns inte vem som hade röd/grön men Pixibelle har röd/svart.

magoo: Vi har en sån. Oanvänd så skulel jag kunna ge 600-700 för den inkl frakt.

soffan1: natali@bugaboo.com

• Helena75

82:an: Natali är den svenska försäljnings chefen. Hon är super trevlig iaf. Kan skriva till henne på svenska.

• Helena75

magoo: mmm..Till Moa behövdes det knappt. Slängde ner några blöjor o extra kläder i en påse i varukorgen men nu är man tillbax i skötväske träsket igen hahahahhahahah

• Helena75

Snygga väskor...NI FÖRSTÖR MIN EKONOMI...just när jag tror att jag har tillräckligt med väskor så NEJ inte då *fniss* hahhahaha

• Helena75

Mmmm. Turkost, chockladbrunt, ljusblått, limegrönt, olivgrönt det finns ju en massa fina färger som man skulel vilja ha

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III