Inlägg från: Helena75 |Visa alla inlägg
  • Helena75

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

www.blocket.se/vi/7197407.htm

Kolla vad som ligger på Blocket....Jag har redan sand men för er som inte har. Undrar om priset är 700 för fleecen och 300 för väskan?

• Helena75

Snygag väskor.....*vill ha*

Cajjot: Efterlyser flera Bugaboo bilder....Så snyggt med röd fleece o röd åkpåse. Vad är det för reflexer du har på? Är det sådana självhäftande?

• Helena75

magoo: Nu har vi bytt till liggdelen precis efetrsom Moa hade bara sittdelen o Hugo har tagit över liggdelen. Men när Moa satt där så lutade just den delen mot hjulen. Men upplevde det inet som att dte var ngn kraft där direkt. Att det skulle göra ngn skillnad lixom...

• Helena75

Liten i magen: För 8700 får man liggdel, sittdel, regnskydd och myggnät. Alla tyger är tvättbara i maskin (30 grader) och väldigt lätta att ta loss dessutom
    Vagnens bredd är 60 cm och med en åkpåsen kostar 995.

• Helena75

Liten i magen: MAn måste ha fleece toppen. De tror säkert att folks ka tro att det är billigare på det viset men totala priset är ju 8700 inkl bas + topp. Man kan inte köpa bara vagnen 8700 för då finsn ju ingen suflett eller lock till liggdelen. Så det är missvisande.

• Helena75

Liten i magen: Varukorg ingår visst i priset. Fast visst du kan ju köpa i din hemstad det är tryggast tycker jag. Vill ju kunan gå till en butik OM ngt skulle hända. Det är trots allt ett stort köp och viktigt.

• Helena75

Joh pet: Det är så med den typen av produkter som Bugaboo är. Det finns aldrig kampanjer. Har aldrig sett en Bugaboo vagn reas ut någonstans i världen faktiskt. Fast i långa loppet är det bara bra. För då vet du att vagnen som du har är inte billigare om ett eller två år så då kan du få bra andrahandsvärde oxå. Det är värt att tänka på.

• Helena75

Nyckelpiga:

1. Vilka mått har liggdelen till Camen invändigt?
    - jag får innermåttet till 84 och yttermåttet till 91.

2. Brukar butikerna i Sthlm ha BB i lager så att man kan köpa en BB för att ta med hem direkt?
    - Jep de föesta stora som Barnbutiken, Bonti och Simpleworld har ju Bugaboo på lager.

3. Är det endast nätbutiker i Tyskland/Holland som har billigare pris på BB:n eller gäller det även "vanliga" butiker där nere?
    - Ja alltså Bugaboon är precis som mycket annat lite billigare på andra håll. I Norge är den dyrare än i Sverige och i Holland är den billigare. Inte så stor skillnad men ändå.

• Helena75

82:an: KUUUUUUL snyggt med sand + orange Hur känns nya vagnen? Nöjd/missnöjd berätta.
    Hur gick det att sälja Froggen. Den är väl såld nu lr hur??

• Helena75

82:an: Jaha skickade du den eller hämtade hon den hos dig? Jo jag har ju oxå sand bas och är supernöjd.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III