Inlägg från: Helena75 |Visa alla inlägg
  • Helena75

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jessepeach: SNYGG VAGN.....men sitter inte sufletten lite knasigt....hmmmm....måste nog rinhga Jennifer och fråga hahahhaha

• Helena75

Milja: Jag blev inspirerad av din godis bild så jag bytte katt skrället mot lite ferrari bilar *s*

• Helena75

HelenaS: ååååh vad spännande...me den ny vagn.
    Nackdelen med Bugaboo är att jag inte letar efter ngt bättre längre. Så jag komemr inet att byta vagn stup i kvarten. Det är alltid speciellt med en NY vagn

• Helena75

Helena S: Ja absolut. Håller med!!

• Helena75

1) Först - vilken vagn som är ett alternativ till BB (en lättviktare med svängbara hjul) skulle ni köpa:

Inte Stokke eller BUZZ.....svårt. Kanske så skulle jag isåfall komplettera med en Zapp med bilstol och sen köpa en Hesba som är relativt lätt oxå.

2) För det andra - vilken av de mer traditionella vagnarna skulle ni ta om ni måste:

Hesba.

• Helena75

Marvelina: Barnbutiken och Simpleworld har på lager vet jag iaf.

• Helena75

Halin: Det är svårt att säga för att alla känner det där själv. Man har ju olika korta o långa armar även om man är av samam längd. Min syster är 160 och hon har en Frog som har högre handtag än Bugaboo Cameleon så jag tycker att du ska testa i en butik för att känna efter

• Helena75

Idag kom min nya skötväska. En skip*Hop dash i Denim. Det som är konstigt är att jag beställde den 25/1 sent på kvällen på nätet från babybee. Så den borde inte vara här ännu...fast jag är glad så klart. Bild finns i galleriet.

• Helena75

Snysop: Ja alltså i cammens lägsta läge så är Froggen högre. Så om man är kort så borde man ha Cammen eftersom Froggen är ganska högt upp, likaså Geckon.

• Helena75

Marvelina: Näe den blå är snygg. Riktigt cool blå färg. Kobolt blå nästan.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III