• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Jag kikar in, har postat en del bilder och har tidigare varit väldigt aktiv under ett annat nick. Jag känner till en hel del av er härinne även om inte ni känner igen mig.

Anledningen till att jag försvinner då och då är att jag ofta är gravid när jag postar mina bilder, men får missfall. Är uppe i sju stycken nu. Håller på med en missfallsutredning och vissa månader har vi inte försökt för att vi inte får då vi ska genomgå undersökningar. Nu är jag på bim-5 och testen är helt negativa. Inte mycket att posta med andra ord

• splink

Det här var ju inget roligt test att få Obestämd Bim idag och det är TL jag testat med.

• splink
    sweasmamma skrev 2011-12-07 09:04:03 följande:
    nej det va inge roligt alls=( bara vitt =(
    Men visst är det ett spökstreck?
  • splink
    sweasmamma skrev 2011-12-07 09:06:28 följande:
    det är väl när det kommit för mycket urin på stickan tror jag....
    Jaha? Konstigt. Jag gjorde precis som jag gjort med alla andra hundratals test jag gjort Obestämd
  • splink
    Squeezy skrev 2011-12-07 09:43:56 följande:
    Mina ser ut så strax innan min mens kommer. Alltså ett par timmar innan.
    Okej. Ja det är bim idag så det är ju möjligt. Jag tror absolut inte att jag är gravid. Ville bara få en förklaring till varför testet såg ut som det gör. Tack!
    sweasmamma skrev 2011-12-07 09:32:45 följande:
    hm..ta ett nytt =) bim??
    bim idag som sagt. sparar nog på testen istället för att ta ett nytt. mensen kommer väl snart.
  • splink

Finns det nån som vill uttala sig om mina ÄL-test? Dessa är tagna mitt på dagen allihop, på ungefär samma tid. Det senaste togs nyss. Är det nästan pos på dag 17? Verkar ju som det blir svagare nu igen iaf.
  • splink

Ingen som vill uttala sig om min bild? Tror ni jag haft ÄL? Förra månaden ältestade jag också men då fick jag ingen stegring utan alla teststreck blev lika svaga som det första typ. Idag är jag på dag 19 i cykeln så ÄL lär väl vara över nu om jag haft nån. Låg iallafall på dag 14, 16 och 18. Tror ni vi har prickat då?
  • splink
    sweasmamma skrev 2011-12-27 19:00:56 följande:
    dag 17 såg bra ut ...
    Hoppas. Det ska ju vara lika starkt eller starkare men man vet ju inte om det hade blivit starkare om jag testat nån timme innan eller efter liksom..

Förresten, ditt test såg positivt ut! Men skulle nog råda dig att testa digitalt eller ett annat märke för att vara på den säkra sidan. 
  • splink

Blä, var i kontakt med repro på sahlgrenska nu och min läkare är inte där förrän på måndag. Alltså okej, det är bara fem dagar dit men det är en EVIGHET för mig. Ska börja med proesteron eller vad dom hette direkt efter plus men nu får jag vänta fem dar extra...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester