• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-04 10:05:32 följande:
    jag måste fråga.. hur gör ni för att få vul så tidigt.. här VÄGRAR de att göra ultraljud före vecka 10, på mödravården har de inte ens ultraljudsapparat- jag måste åka 9 mil till närmaste privata mottagning för att ens kunna tjata mig till ett tidigt ultraljud...fruktansvärt irriterande när man ändå gjort IVF så är det mycket som kan "hamna snett" som man ju vill kolla....
    Här ville dom göra VUL på mig för att kolla så att allt var bra. Jag har ju gjort jättemånga. 
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink

Ni som efterlyste svaga test från TL - här har ni! Som ni ser är det heeeelt blankt på bim-7, för att sen ha en svag skugga på bim-6. Sen gick det uppför
  • splink
    Binegar skrev 2012-05-30 10:13:42 följande:
    snyggt som fanken! :D Grattis!
    tack Längesen jag testade nu. Nu tar jag sånahär bilder istället;

V.25 och allt är suuuuperbra! Solig Njuter verkligen av min graviditet efter att ha längtat och försökt i 37 månaders tid... 
  • splink
    Anna73 skrev 2012-05-30 10:34:05 följande:
    Måste man inte ha symptom???
    Kommer inte ihåg att jag hade det med mina förra....

Den månaden jag fick plus hade jag NOLL symptom. Kände absolut ingenting, till skillnad från alla andra månader
  • splink
    Tusse Misse skrev 2012-07-02 10:04:23 följande:
    Vaknade idag och började läsa här. Oj vad ledsen jag vart av mångas hårda ord. MORD? Är jag en mördare nu? Det var antagligen dumt att skriva här om detta faktum. Men som nån skrev så trodde jag på mänsklig värme och "vänner" Men nu vet jag att jag inte var välkommen.
    Men Angeliic: Jag vill verkligen tacka för dina ord!

Hur kan ni andra ens tro att jag bara gör detta "bara för att" Hur kan ni????? Känns som om det säger mer om er än vad detta säger om mig! Besviken och fruktansvärt ledsen ska jag nu lämna er ifred! Så får vi hoppas eran tråd blir förskonade från den hemska verkligheten som kan slå till ibland!

Jag har barn sedan tidigare som behöver sin mamma FRISK! Så nu tar vi detta beslutet för deras skull.
    Många kramar till dig. Hoppas allt blir bra för er tillslut. {#emotions_dlg.flower}
  • splink
    Nilla 923 skrev 2012-07-08 09:58:26 följande:
    Är detta ett plus? Måste bara fråga.... när jag hade äl så sa min sambo nu jävlar ska jag göra dig gravid och jag tror tame fasen han gjorde det. 

Hahaha! Det här var tamejfan det starkaste plus jag sett! Grattis!
  • splink
    Trixxy skrev 2012-07-17 18:57:15 följande:
    För att allt är som vanligt nere i grottan
    Nån skillnad borde man väl märka om man nu lyckats?...
    Fasiken att jag har glömt av hur det var veckan innan bim med barnen,och då syftar jag på grottan
    Jag kände ingen som helst skillnad månaden jag plussade med lillasyster, jämfört med alla de gånger jag inte plussat. Möjligen ännu mindre än vanligt till och med
  • splink
    Trixxy skrev 2012-07-23 06:47:40 följande:
    Negativt bim-4 inte meningen att vi skall få syskon till barnen eller?hur mycket/lite sex krävs egentligen?
    Ge inte upp hoppet, det kommer säkert! Hjärta Och när det väl behagar bli, så är det värt all väntan, allt gråt, allt jobb man fått lägga ner känslomässigt. Vi väntade i 37 månader på vår bebis, som kommer om bara några veckor nu. Det har varit en känslomässig bergodalbana, men såå värt det!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester