• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89 skrev 2012-07-27 17:17:50 följande:
    Har ju tagit flera test som visat positivt. Kolla Tillbaka i tråden så kan ni se bilderna.
    Kollade alla dina bilder men ser tyvärr inget :-/ 
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink

Jag funderar på om den här tråden inte skulle ha en bildtråd som löper parallellt? Skulle vara kul för oss (antar att vi är några iaf?) som inte är med i snacket men ändå vill se bilderna på testerna

Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink

Vill bara visa resultatet av mitt supersvaga test jag gjorde den 4:e januari. 
    Här har ni min stora och efterlängtade kärlek, som tog 37 månader och upprepade missfall att få till.

Laura Vega, född 9/9-12, 3190g och 46 lång. Hjärta 
    Dotter född -07, Dotter född -12
  • splink

Tack för alla grattis! hon är född i v.39 (38+4). Vattnet gick efter en sjuhelvetes svampplockarpromenad i skogen

• splink
    svartafåret skrev 2017-07-01 14:25:16 följande:

Jag ser klart och tydligt ett rosa streck, Grattis:)

Tack ???? Är livrädd och egentligen vet jag ju att det är positivt. Men jag kan nästan inte tro att det är sant. Har haft väldigt många missfall och har tagit minst hundra gravtest och analyserat hit och dit under åren. Befinner mig just nu utomlands så jag kommer inte kunna tests varje dag som vid tidigare graviditeter. Kanske är det bra ????
  • splink
    svartafåret skrev 2017-07-01 14:46:23 följande:

Jag förstår dig men försök slappna av (omöjligt, Jag vet) det är nog bra att du inte kan testa varje dag. Det innebär bara mer stress när man inte ser stegring osv som ju faktiskt kan bero på tid på dygnet, utspädd urin osv . Håller verkligen tummarna för dig.

Dka försöka slappna av. Njuta av semestern. Sen när jag kommer gem får jag ta tag i allt med att kontakta min läkare osv. Kommer att behöva göra många VUL och reglera mediciner osv. Men en vecks till kan jag vänta med allt sånt och bara njuta. Tack för ditt svar.
    Dotter född -07, Dotter född -12, BF mars -18
  • splink

Tog ett nytt test nu på morgonen, och ser fortfarande två streck. Bim-3 idag.
  • splink

Vad tror ni om detta? Bim-5 ej morgonurin.

Dotter född -07, Dotter född -12 , Dotter född -18
  • splink

Haha ojdå. Verkar som det blev helfel där med mitt inlägg. Först ingen bild och sen massa ????

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester