• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har bestämt mig för att sälja mina test jag har kvar. Har 10 gravtest och 14 ältest från Testlagret. Om nån vill köpa kan ni kanske inboxa? Ska till doktorn på onsdag och verkar allt bra därefter så ska jag inte testa mer.

Dotter född -07, BF med syskon 17/9
  • splink

Japp, det blir starkare och starkare Imorgon är sista testdagen har jag bestämt (förutom ett digitalt som jag ska ta på bim + 10)
  • splink
    Liten Léonie skrev 2012-01-10 18:54:55 följande:
    Ha ha ha ja något tokigt är det för jag har fortfarande ont i magen så det måste va en hejdundrandes ägglossning jag har. Det kan väl inte lossna 3 ägg tex???? 

Strecket är ju så starkt att man tror det är ett skämt.. och jag som tittat noga de andra dagarna innan och undrat var stegringen va... HMPPPF!!!
    Min svägerska är trilling från en spontangraviditet och där alla var från varsitt ägg.
  • splink
    Together90 skrev 2012-01-11 08:11:37 följande:
    Fick en efter mitt senaste missfall
    Jag med! Fick sån jäkla smärta att jag trodde det gick sönder därinne. Den fastnade på nått sätt i äggledaren och töjde ut den till närmare bristningsgräns. Men det försvann efter nästa mens. Hade det inte gjort det hade dom fått operera.
  • splink

Ni som tagit digitala gravtest, på vilken dag visade det 3+ för er? 
    Jag är i v.4+6 och plussade med 1-2 veckor på digitala på bim-4 och 2-3 veckor för ungefär en vecka sen. Vill absolut att det ska visa 3+ men hur länge ska jag behöva vänta för att vara "säker" på att något är fel om det inte visar 3+? 

Dotter född -07, BF med syskon 17/9 Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink
    Lindis1974 skrev 2012-01-16 17:06:27 följande:
    Det borde visa 3 nu om det visade 2-3 för en vecka sedan. Beror lite på när befruktning skett. Du kan ju ligga precis i skarven innan det slår om.
    Ja det är det jag är rädd för, att det ska ligga precis på skarven där. Därför vill jag försäkra mig om att det borde visa 3+ om allt är bra. Det hade ju varit superenkelt att ta det på typ bim+20 då men så är jag ju testoholic och vill vänta så kort som möjligt men ändå vara försäkrad om att det visar det jag vill Positivt ältest var den 25:e december för övrigt. 
  • splink
    iser skrev 2012-01-16 17:28:40 följande:
    Splink: Jag är 4+5 (mins) och mitt test som jag tog nu efter jobbet visade 2-3 förra och veckan visade det 1-2. kanske kan det också ha med att göra om man inte tar morgonurin. Då är inte veckoindikatorn helt korrekt såg jag i bruksanvisningen.
    Nu fattar jag inte alls? Fick du först 2-3 veckor och sen 1-2?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester