• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HJ0812 skrev 2012-02-04 09:32:14 följande:
    Hej testexperter.

Idag blev det ett vitt streck (?) på testlagrets hcgtest. Någon som fått samma?
    Jag har fått det. Fick förklaringen att jag kan ha doppat över maxgränsen. 
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9 Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com
  • splink

Hej allihopa! Vill bara tacka er för all hjälp och peppning med mina tester för ett tag sen
    Samtidigt kan jag berätta att det verkar gå vägen den här gången (försökt i tre år och haft 6 mf)
    Är nu i v.9 och hjärtat slår på Lillbebis!Solig 

• splink
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 20:56:40 följande:
    Hm, när har jag BIM om jag fick pos. ÄL test idag? 
    Känner mig ganska korkad just nu  
    Om 14 dagar? Beroende på om du har en "normallång" lutealfas.
  • splink
    Radioactiive skrev 2012-02-17 20:38:43 följande:
    Känndes skumt å få ett sånt svar haha, hört helt annat i 6 månader nu om det, men hallå eller?:S
    testen blir svagare så har väl fått mf eller nått
    Jättekonstigt, med tanke på att man kan få stegring på testerna
  • splink

Hej allihopa! Vill bara tala om att min finfina stegring på testen som ni fick följa i början på januari har vuxit sig såhär fin! Hjärta V. 13 imorgon (12+0) och inga komplikationer ännu! Sååå glad!

TACK alla härinne för all hjälp jag fick av er! Guld värt att någon orkade titta på alla mina test (tog 21 stycken), analysera och lyssna.
  • splink
    MrsC74 skrev 2012-03-18 14:47:13 följande:
    CB digitalt fungerar väl utmärkt.
    Jag tillhör ju även de som aldrig fått spök på CB. Bara klockrena resultat. Men känner mig lite ensam i det ;)
    Jag har heller aldrig fått spök på CB, även om många har TROTT att det var spök
  • splink
    rebecku skrev 2012-03-25 17:26:26 följande:
    Kolla här. Såhär såg de ut direkt på cb..

otrixat

Och trixat

Tycker det är tydligt att det är ett blått och brett plus! Själv har jag aldrig fått spök på CB och då har jag testat MÅNGA test (flera hundra av olika sorter)
  • splink
    Jag skrev 2012-03-26 12:05:41 följande:

Analysera detta tack =) och ber om ursäkt för den dåliga försöket att photoshopa. Men vad tror ni?
    Väldigt mörk bild. Så utifrån att bilden är så mörk är det svårt att se. Ser inget extra steck.
  • splink
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 18:07:53 följande:
    även detta efter 30 min..

och nu efter närmare en timma ser man KLART ett spökstreck.. liksom konturerna där strecket borde vara....
    Vart sitter det spökstrecket? sorry, men jag ser ingenting
  • splink
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-26 18:29:23 följande:
    syns inte på den bilden... syntes extremt svagt om man vinklade det.. men efter en timma syntes det tydligare... vet inte om det syns så tydligt på fotot utan trix men detta var det bästa jag kunde ta, men det är ju efter "tiden"

Ska man se på denna? Ser inget här heller :-/ Vad är detta för test?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester