• norrköpingsbo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 14:17:17 följande:
    nää de kan väl inte se något men säg att du följde instruktionerna och att det skiftade mellan positivt och blankt.. för det ska ju stå "INTE GRAVID" om du inte är det...

säg att du vill reklamera det..är inte säkert att de går med på det men jag tycker det verkar väldigt fel och att du ska ha rätt till ett nytt
    jag ska åka till apoteket imorgon och förklara för dom.. vet inte om jag vågar lita på om jag får ett nytt likadant test.. men det är förhoppningsvis inte så vanligt att det blir så..
  • slemtorsk i din bralla
    Olfino skrev 2011-12-12 14:24:12 följande:
    Norrköpingsbo... jag hade också en blödning/mens för 2veckor sedan (12dagar efterÄL) men i går när jag skulle tasta ÄL test så tog jag att gravtest också, vilket visade väldigt svagt men plus? Tidigt missfall, eftersom det är så svagt? Vad tror ni??
    njae.. jag tror du är gravid.. om man får ett sånt där tidigt missfall så brukar hcg halten gå tillbaka ganska direkt...får man ett senare missfall.. alltså vecka 5-6 och framåt så tar det lång tid innan hcg halten minskar och gravtesten brukar hålla sig tydligt positiva ett bra tag efteråt..

ta ett digitalt (min ständiga rekomendation)
  • Olfino

Norrköpingsbo.. ditt test ser ju ut att vara plus=)

Ja, jag har bestält nya gravtest, kommer i morgon... så jag kommer stå vakt vid brevlådan=) Hoppas!

• norrköpingsbo
    Olfino skrev 2011-12-12 14:34:37 följande:

Norrköpingsbo.. ditt test ser ju ut att vara plus=)

Ja, jag har bestält nya gravtest, kommer i morgon... så jag kommer stå vakt vid brevlådan=) Hoppas!

=)  uppdatera imorgon när du tagit testet.. lägg gärna in en bild med:) 
    Lycka till!! 
  • plussonskan

tack alla snälla för ert grattis.

slemtorsk..det är din tur nu..känner det på mig..du är sååååå värd det

norrköping....grattis du är gravid

• norrköpingsbo
    plussonskan skrev 2011-12-12 14:48:42 följande:
    tack alla snälla för ert grattis.

slemtorsk..det är din tur nu..känner det på mig..du är sååååå värd det

norrköping....grattis du är gravid
    :)  jag tackar..om det är så :)
  • LitenEmma91

tyckte jag kunde se ett svagt extrastreck, men jag vet inte
  • norrköpingsbo

tog mitt sista test jag hade hemma.. att det ska va så svårt att vänta ;)
    ser typ likadant ut..eller :)

• Jennie83

Trixade lite med din bild hoppas de inte gör nå =) men ja ser då något där =) När e BIM??? =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester