• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

min mamma skulle iväg och handla nu ,jag är på jobbet men hon skulle köpa test så jag återkommer med svar om 2 timmar ungefär!! tror dock verkligen på neg !!! men som sagt,analysera kan man ju alltid göra =)

• popcornplaya

Efter att ha fått så mkt spök med cb så är jag väldigt skeptisk men ditt är ju ändå ganska tydligt tycker jag. Ska bli spännande å se vad testet säger sen! När ska du testa?

• sweasmamma

jag har också fått spök med cb .. 2 ggr MEN då har det varit ett smalt streck,som en sytråd men som sagt jag tror inget !!! visar detta neg kontaktar jag gyn för min mensvärk jag har plus illamående

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-20 10:10:41 följande:
    testar om 2 timmar 
    Åååååå vad spännande!!!!!!!!!!!!
  • Gummsan
    även om det är några dagar kvar så borde mitt visa nu eftersom jag hade älstegring 10e och sex runt där med... Jaja, tiden får utvisa.

Carmat85
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2011-12-20 10:17:17 följande:
    även om det är några dagar kvar så borde mitt visa nu eftersom jag hade älstegring 10e och sex runt där med... Jaja, tiden får utvisa.

Carmat85
    men visst hade du bim den 28??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester