• Emitza

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-20 18:46:21 följande:
    Emitza: självklart plus! Stort grattis!!

Pumann: sådär har aldrig jag när jag fått spök, ser absolut brett ut! Väntar med spänning på bilden på det andra! Tror absolut du är gravid. Tycker du ska be om ett vul.
    Jag gör ett till om en vecka.. Jag ska ha min mens om en vecka ca enligt planerna..
  • Jennie83
    Emitza skrev 2011-12-20 18:38:32 följande:
    här är mitt test :) visst är de plus????

GRATTIS
  • Skrutt 83

Emitza: så starkt som ditt test är skulle jag tippa på att din äl var tidigare än du tror eller har du väldigt lång cykel?

• Emitza
    Skrutt 83 skrev 2011-12-20 18:50:54 följande:
    Emitza: så starkt som ditt test är skulle jag tippa på att din äl var tidigare än du tror eller har du väldigt lång cykel?
    Jag har lång cykel.. kanske något oregelbunden =S jag brukar oftast i de flesta fall få i slutet av månaden..
    Undra hur långt jag kan vara gången...
  • Liten Léonie

Haha vad härligt med en sån överraskning Du måste ju ha räknat fel?

• Emitza
    Liten Léonie skrev 2011-12-20 18:56:42 följande:
    Haha vad härligt med en sån överraskning Du måste ju ha räknat fel?
    jag förstår inte själv??
  • Vadhänder

Åh jag är alldeles ny här och behöver lite hjälp av erfarna människor. Har aldrig varit gravid tidigare men är lite förvirrad gällande detta. Skulle haft mens i lördags, men, den gapar fortfarande tom. Har svag mensvärk och har haft det till och från i typ två veckor. (Jag brukar ha EXTREM mensvärk i vanliga fall). Och, idag så gjorde jag ett test, och efter ca 10 min (lite mindre, med RFSU's) så blev det så som på bilderna. Jättesvårt att ta kort nära med min mobilkamera, men snälla hjälp, vad händer?! Förvånad Är jag helt sepe eller visar den svagt plus?!?!

(Det är samma test taget i olika vinklar och ljus så svårt att få med på bild :( )
  • cutepoison
    Vadhänder skrev 2011-12-20 19:03:39 följande:
    Åh jag är alldeles ny här och behöver lite hjälp av erfarna människor. Har aldrig varit gravid tidigare men är lite förvirrad gällande detta. Skulle haft mens i lördags, men, den gapar fortfarande tom. Har svag mensvärk och har haft det till och från i typ två veckor. (Jag brukar ha EXTREM mensvärk i vanliga fall). Och, idag så gjorde jag ett test, och efter ca 10 min (lite mindre, med RFSU's) så blev det så som på bilderna. Jättesvårt att ta kort nära med min mobilkamera, men snälla hjälp, vad händer?! Förvånad Är jag helt sepe eller visar den svagt plus?!?!

(Det är samma test taget i olika vinklar och ljus så svårt att få med på bild :( )

Jo det verkar vara svagt plus. Vänta några dagar och ta ett nytt så kanske det syns bättre :)
  • Jennie83

Vadhänder skrev 2011-12-20 19:03:39 följande:

kolla översta bilden, lånade o fifflade lite med den =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester