• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-20 17:11:35 följande:
    Här kommer ett av dom.. Det va det tidigaste 

det ser ju riktigt pos ut 
  • Knasten83

Jag blir så irriterad på cb!!!!! Liten leonie, ditt tror jag är riktigt. Puman, jag hoppas såååå att ditt är riktigt MEN mina sök har set ut så... Så ledsen man blir när det är missvisande! :'(

Om det e utomkveds kan det ju va så svagt länge... Hoppas självklart att det inte är så!
    Håller tummarna för er alla!!!!

• Knasten83

Mina spök ska det stå... Men när jag fått spök har det bara varit ett test, inte flera st på samma cykel.

• Jennie83

tycker du ska testa åt morgonen om du har kvar fler.

vet ej vad jag ska tro, hmmm men du kan mkt väl vara gravid också, tycker mig se en skugga bakon strecket.
  • MissMollis

Pumann väntar m spänning (som man även gjort halva denna dag;)) till testet i morron. Om strecket var brett inom tid är det väl det som gäller?! Men å andra sidan verkar ju cb va spök-kungen så det gör det svårt o lita på dem... Men va 17 ja tror du e gravid :p

• sweasmamma

tog ett till!!! SKULLE VÄNTAT TILL IMORGON . svaaaaagt men brett!!! urk för detta ! har fått spök innan men nu är det 3e som visar svagt svagt ,vet inte va jag ska tro

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-20 17:48:02 följande:
    tog ett till!!! SKULLE VÄNTAT TILL IMORGON . svaaaaagt men brett!!! urk för detta ! har fått spök innan men nu är det 3e som visar svagt svagt ,vet inte va jag ska tro
    LÄGG UT =) bild
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-20 17:50:04 följande:
    ha ha.. ja det kommer =)
    haha stress stress =) haha

o en massa pepp pepp =)
  • MissMollis

Va??!! Här får man aldrig slappna av haha Brett streck: me like! :D då spelar d ingen roll om d e svagt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester