• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Blygaste skrev 2011-12-20 13:45:45 följande:
    Kan lägga upp den vanliga bilden också.. Tycker mig se ett tunt svagt streck. Eller är det bara jag som tittat på för många test? :P

Ser nått där men är ganska likt mina spök som jag fått, vågar inte lite på cb men håller tummarna för dig!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma

alltså .. man ser tydligt på testet men det är ett blått trådstreck =( fast det ser samtidigt brett ut .. äh,jag ska fota med makens mobil snart igen ,han är bara och hämtar dottern på dagis!

• catrin01

Nu slänger jag in en fråga till er. hoppas de är ok:) Har beställt tester från billigatester.se. Tog ett test nu. Men jag får två streck, men det ena strecket sitter på fel ställe på stickan. Någon som vet varför eller har varit med om det?

• Liten Léonie

Pumann:
    Är det samma blå streck som jag fått på CB? Lagt upp bilder som du kan se längre bak i tråden... Jag får nämligen samma svaga streck varje dag på CB. När skulle du ha BIM?

• Bullen i ugnen
    catrin01 skrev 2011-12-20 15:45:38 följande:
    Nu slänger jag in en fråga till er. hoppas de är ok:) Har beställt tester från billigatester.se. Tog ett test nu. Men jag får två streck, men det ena strecket sitter på fel ställe på stickan. Någon som vet varför eller har varit med om det?
    Menar du längst ut vid kanten? Det kan bli så att färgen under bara färgar av sig eller hur man nu ska beskriva det.
  • Humlemamma

Pumann: så fick jag i början på min graviditet med mitt 3:e barn, de va trådsmala o alla sa de va neg men tji nån dag senare va de brett o fint så inte fasen va de neg inte. Denna graviditet har jag inte ens testat med cb.

• Gummsan

Var kan man beställa 10mlu mer än på babytimes sida? Trodde dom skulle komma idag men då fick jag medelande om att dom var slut nu

• Odetta
    Gummsan skrev 2011-12-20 16:36:10 följande:
    Var kan man beställa 10mlu mer än på babytimes sida? Trodde dom skulle komma idag men då fick jag medelande om att dom var slut nu
    jag fick samma mail....så drygt!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com ♥
  • Liten Léonie
    Gummsan skrev 2011-12-20 16:36:10 följande:
    Jag har massor och dom funkar ju sådär kan jag säga...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester