• Vadhänder

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Wow, jag är helt stum. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig, liiite chockerande :P
    Hur många dagar tror du jag bör vänta? Det där är taget för en timme sedan med 2,5 h urin eller vad jag ska säga... :)

• cutepoison
    Vadhänder skrev 2011-12-20 19:27:07 följande:
    Wow, jag är helt stum. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig, liiite chockerande :P
    Hur många dagar tror du jag bör vänta? Det där är taget för en timme sedan med 2,5 h urin eller vad jag ska säga... :)
    Jag vet inte men förmodligen är du GRAVID efter att Jennie83 fixade med din bild så njut! Ta ett test på julafton eller nyår om du orkar vänta så kan du fira lite extra :D 
  • Bullen i ugnen
    Vadhänder skrev 2011-12-20 19:03:39 följande:
    Åh jag är alldeles ny här och behöver lite hjälp av erfarna människor. Har aldrig varit gravid tidigare men är lite förvirrad gällande detta. Skulle haft mens i lördags, men, den gapar fortfarande tom. Har svag mensvärk och har haft det till och från i typ två veckor. (Jag brukar ha EXTREM mensvärk i vanliga fall). Och, idag så gjorde jag ett test, och efter ca 10 min (lite mindre, med RFSU's) så blev det så som på bilderna. Jättesvårt att ta kort nära med min mobilkamera, men snälla hjälp, vad händer?! Är jag helt sepe eller visar den svagt plus?!?! (Det är samma test taget i olika vinklar och ljus så svårt att få med på bild :( )

Jag ser t.o.m från mobilen att det är pos. Skärmen är på mörkaste, men ser ändå två streck. Grattis! Var det planerat?
  • sweasmamma

min man har kastat det !!!!!!!!!!!!!!grrrr,han städade badrummet .... jag tar ett nytt imorgon =)

• Stinis83

Grattis till er som plussat :)

Pumann, inser din man hur många som kommer ligga sömnlösa inatt tack vare honom? ;)

• kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-20 21:20:49 följande:
    HA HA HA.. mmm han bara"va??vadå??det ligger ju test överallt" sötnöt !!
    Ja se karlar! Jag tycker inte det ser ut som spök men det är ju lite konstigt att det inte är starkare nu. Hur har dte varit de andra gångerna du var gravid? Skulle du till BM i morgon? Kräv att få ett VUL om det visar positivt där med, ett ev utomkveds ska du ta på allvar. Tro mig, jag har haft två stycken. Hoppas så klart det inte är så utan att dina grav-hormoner är lite sega i starten bara.

Kram!  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • 05091112
    sweasmamma skrev 2011-12-20 21:20:49 följande:
    HA HA HA.. mmm han bara"va??vadå??det ligger ju test överallt" sötnöt !!
    Amen aw, gulle
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester