• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vadhände: du, jag tror du kommer ha starkare test redan i övermorgon. Du behöver nog inte vänta ända till nyår för det ;)

Lycka till!!!!

• Loouiiisee

Ja men om man inte vet äl eller bim då?
    Jag vet bara att sista mensen var mellan 16 -  21 november.
    Har inte haft mensen sen dess iallafall..  

• alexander2011

asså är det spök eller varför blir det såhär? tog ju detta testet som ni redigerade lite o sen försvann sträcket? varför? för tidigt eller ingenting?
  • Jennie83
    alexander2011 skrev 2011-12-20 22:07:21 följande:

asså är det spök eller varför blir det såhär? tog ju detta testet som ni redigerade lite o sen försvann sträcket? varför? för tidigt eller ingenting?
    så gjorde de för mig me då jag testade förtidigt. fick starkare några dagar efter =)
  • mamma Linder

Grrr karlslok ville inte i kväll-:(
    Fick superstarkt streck söndag fm och vi pippade fredag, söndag, måndag
    Tror ni det räcker

• Together90
    sweasmamma skrev 2011-12-20 20:02:33 följande:
    min man har kastat det !!!!!!!!!!!!!!grrrr,han städade badrummet .... jag tar ett nytt imorgon =)

Hej
    Jag tänkte på en sak om du nu är gravid så borde du haft mens för ungefär 13 dagar sedan och då borde det visat starkare tycker man  ? Konstigt, har du kanske räknat fel på ÄL eller liknade?
    Kram     
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-20 22:11:54 följande:
    så gjorde de för mig me då jag testade förtidigt. fick starkare några dagar efter =)

ok tänkte försöka hålla mig tills fredag ev. ska jag prata med bm annars?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester