• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vi kan väl konstatera att vanliga cb och rfsu är skittester.

• Liten Léonie
    Squeezy skrev 2011-12-21 11:44:58 följande:
    Vi kan väl konstatera att vanliga cb och rfsu är skittester.
    Ja verkligen..men frågan kvarstår.. HUR är det möjligt att det blir svaga streck om hcg inte finns i urinen.
    GAAAAH!! 
  • mamma Linder

jag fick fyra falska pluss på cb för ett årsen, trodde verkligen jag var gravid men så var inte fallet. litar inte på dom alls.

pumann ta ett diigtalt istället. 

• slemtorsk i din bralla

Jag tycker vi gör en mass-insats och ringer Clearblues info och klagar.. samtidigt.. det är fan skit att deras tester håller på o ger falska utslag så ofta..

Visst finns det andra test som har gjort det också, men de har iaf gjort något åt det.. för några år sedan återkallades alla Preg-tester för att det hade kommit info till tillverkaren att de gav falska plus.. alla återkallades, man såg över produktionen och började om... Med tanke på hur stort clearblue är i jämförelse med Pregs tillverkning så borde de kunna göra samma sak

• Choccolat
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-21 12:06:38 följande:
    Jag tycker vi gör en mass-insats och ringer Clearblues info och klagar.. samtidigt.. det är fan skit att deras tester håller på o ger falska utslag så ofta..

Visst finns det andra test som har gjort det också, men de har iaf gjort något åt det.. för några år sedan återkallades alla Preg-tester för att det hade kommit info till tillverkaren att de gav falska plus.. alla återkallades, man såg över produktionen och började om... Med tanke på hur stort clearblue är i jämförelse med Pregs tillverkning så borde de kunna göra samma sak

Inte en dum idé!!!
  • mamma Linder

Måste lägga ut mina Äl tester, blir ju inte klok på det.
    Det översta är från måndag fm och det understa från i dag fm. När hade jag äl? idag har jag lite små ont i nedre magen.
    Vi pippade fredag, söndag, måndag. Är det någon ide att fortsätta?  
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-21 12:06:38 följande:

Ja så borde man göra, fick ju spök förra månaden på flera cb. Och en kompis fick spök på ett cb förra månaden. Skönt att jag har laddat upp med ett lager testlagret igen för dom litar jag på!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • slemtorsk i din bralla
    mamma Linder skrev 2011-12-21 12:17:53 följande:

Det översta är från måndag fm och det understa från i dag fm. När hade jag äl? idag har jag lite små ont i nedre magen.
    pippa ska man väl alltid göra Men det verkar ju som om du är på väg nedåt i hormonhalt och då har du ju haft din ägglossning... men jag skulle nog köra en dag till för att vara säker, om inte annat för att det är kul med sex
  • Hoppas 2012
    mamma Linder skrev 2011-12-21 12:17:53 följande:

Ja översta är ju det positiva testet vilket betyder ÄL tisdag senast onsdag skulle jag säga. Så sexa på idag också Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester