• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2011-12-21 20:29:10 följande:
    Tror det blir förmycket ibland med massa stress och så och nu vid jul är det ju extra mycket.
    Jag tror att det är OTROLIGT farligt att testa så som VI alla gör och jag insåg själv häromdagen att graviditet är i stort sett det enda jag tänker på. Försök släppa det och ta hand om varandra, jag fick den insikten idag faktiskt. Nu är det sluttestat här hemma och det ska njutas och slappnas av.

KRAM till dig {#emotions_dlg.flower} 
  • LöjligaFamiljen

Ja jag tror att det är ett spökstreck. Är ju så tidigt än...

Laluna: jag ser ett smalt streck. Tror spökstreck tyvärr :/

• laluna88
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-21 20:58:05 följande:
    Ja jag tror att det är ett spökstreck. Är ju så tidigt än...

Laluna: jag ser ett smalt streck. Tror spökstreck tyvärr :/
    Börjar snart inse det också....tyvärr :(
  • Malin Elovsson

Måste fråga om detta hänt nån annan, tog i morse ett gravtest Clearblue där pluset ser ut som ett T alltså går bara halva strecket upp nedifrån och fortsätter inte hela vägen uppp och det visar svagt, detta var på morgonurin sen tog jag ett annat gravtest nu på kvällen som visar negativt ?????

• whywhy

Slänger upp en bild här. Jag vet ju egentligen inte när mens har tänkt komma efter missfallet. första blödningen i mf startade 4-7 nov.Sista blödning var den  19-21 nov då det som finns på bild i mitt galleri kom ut.
    Positiva ältest 9-10 dec.
    Jag kan se något  svagt, svagt skuggaktigt under lampa, antagligen bara stället där det skall vara ett sträck om man är gravid, eller rent önsketänk....Vill någon greja med fotot så är det välkommet:)

Men, men. Hoppet.....
  • Hoppas 2012

Jag ser också ett mörkt streck när jag håller testlagrets under en lampa, men är nog bara nån skugga för min del iaf...

• Radioactiive
    Gummsan skrev 2011-12-21 19:43:43 följande:
    Blev spådd här på fl för ett tag sen. Personen såg inga fler barn på minst fem år. Antar att dom har rätt för får jag inget streck nu så vill inte mannen
    Pehr trollsveden eller`?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester