Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
KRAM till dig

Ja jag tror att det är ett spökstreck. Är ju så tidigt än...
Laluna: jag ser ett smalt streck. Tror spökstreck tyvärr :/
Måste fråga om detta hänt nån annan, tog i morse ett gravtest Clearblue där pluset ser ut som ett T alltså går bara halva strecket upp nedifrån och fortsätter inte hela vägen uppp och det visar svagt, detta var på morgonurin sen tog jag ett annat gravtest nu på kvällen som visar negativt ?????
Slänger upp en bild här. Jag vet ju egentligen inte när mens har tänkt komma efter missfallet. första blödningen i mf startade 4-7 nov.Sista blödning var den 19-21 nov då det som finns på bild i mitt galleri kom ut.
Positiva ältest 9-10 dec.
Jag kan se något svagt, svagt skuggaktigt under lampa, antagligen bara stället där det skall vara ett sträck om man är gravid, eller rent önsketänk....Vill någon greja med fotot så är det välkommet:)
Jag ser också ett mörkt streck när jag håller testlagrets under en lampa, men är nog bara nån skugga för min del iaf...
Jag har verkligen plussat starkt nu. Hujeda mig vad glad jag blir. Bilder kommer imorgon
Grattis!