• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

05091112: grattis till en kalasfin stegring!

• Radioactiive
    popcornplaya skrev 2011-12-21 21:57:27 följande:
    Haha trollsveden har "talat" med min häst. Men det var sjuuuukt läskigt korrekt.
    Åh fräckt.
    Pehr är jätte duktig på det han gör, så sjukt att nästan allt han säger stämmer också, ska snart på sians med han igen haha ;D
  • Loouiiisee
    05091112 skrev 2011-12-21 21:53:25 följande:
    Väntar en vecka med digitala med veckoindikatorn, men jag tror faktiskt bestämt att jag har HCG-ökning?

Grattis :D

När började du testa? 
  • Jennie83
    05091112 skrev 2011-12-21 21:53:25 följande:
    Väntar en vecka med digitala med veckoindikatorn, men jag tror faktiskt bestämt att jag har HCG-ökning?

GRATTTIS =)
  • 05091112

Tack så söta ni är!!

Jag började som sagt testa i torsdags, jag ångrar att jag tog med RFSU för de är ju rent ut sagt KASSA!

Lycka till ni andra!!  

• sweasmamma

hej tjejer !!! haft fullt upp  och har inte testat !!dont kill me

idag har jag haft vid 3 tillfällen... kraftiga hugg i underlivet samt livmodern!! sjuuukt ont ...vad kan det vara? iaf,svärmor bor jämte apoteket så jag rusar ner imorgon =)

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-21 22:35:58 följande:
    hej tjejer !!! haft fullt upp  och har inte testat !!dont kill me

idag har jag haft vid 3 tillfällen... kraftiga hugg i underlivet samt livmodern!! sjuuukt ont ...vad kan det vara? iaf,svärmor bor jämte apoteket så jag rusar ner imorgon =)
    ja de kan vara grav som gör det, så hade jag med då jag väntade nr2. vet inte vad de var men känner igen det där. ja imorrn måste du testa!!! e så nyfiken =) hoppas hoppas
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-21 22:38:56 följande:
    men detta gjorde alltså riiiktigt ont,som en kramp..knivhugg typ!!!
    ja jag hade också riktigt ont då ja fick dom där huggen. testa imorrn o e de oklart eller villket som ring gyn tycker jag!!!
  • sweasmamma

ja men jag ska göra det .. molvärken sitter i och tala inte om illamåendet .. urk!!! men jag återkommer imorgon =)

god natt kära vänner=) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester