• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ÄngelnDennis skrev 2011-12-26 12:35:16 följande:
    bim-4 

Visst tjejor hade ni rätt om att det är ett plus 

BIM-1

Tack för att denna tråd finns. Jag följer med och ser och analyserar med er varje dag!  
    Åhh vilket fint + Jag ser att du är på bim -4 precis som jag.. hur länge höll du dig innan du testade eller gjorde du det direkt på morgonen? Har själv precis varit o köpt ett två pack med cb
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-26 12:41:19 följande:
    Oj... Hoppas inget för det vågar jag inte men ska kissa imorgon igen på de test jag har kvar och se vad det visar och annars ringer jag gyn i veckan.
    Nu har vi bestämt att inga ÄL tester eller gravtest kommer innanför dörrarna Glad 
    När vi väl blir gravida sen så är det test för att bekräfta men inte test för att leta fram nåt. Känns som ett mkt bra beslut och vi är mer rädda om varandra än att testen ska få ta över Hjärta 
    Precis håller tummarna för er!!  o hoppas!!! på att de bara va en blödning!!! kram i massor
  • Jennie83

Dumma jag lär mig aldrig att man ska testa på morgonen o inte på kvällen/natten då man har druckit. tog ett test igår kväll/natt de syns, men bilden blev dålig.

• Jennie83
    norrköpingsbo skrev 2011-12-26 12:47:46 följande:
    positivt eller negativt? 

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-26 12:45:35 följande:
    Precis håller tummarna för er!!  o hoppas!!! på att de bara va en blödning!!! kram i massor
    Tack snälla. KRAM
    Jennie83 skrev 2011-12-26 12:46:52 följande:
    Dumma jag lär mig aldrig att man ska testa på morgonen o inte på kvällen/natten då man har druckit. tog ett test igår kväll/natt de syns, men bilden blev dålig.
    Åhh jag vill se Skrattande Bara för att jag inte själv "ska/får" testa mer för mig själv så kan jag få njuta av att se era plus och analysera... Haha!
  • ÄngelnDennis
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-26 12:44:23 följande:
    Åhh vilket fint + Jag ser att du är på bim -4 precis som jag.. hur länge höll du dig innan du testade eller gjorde du det direkt på morgonen? Har själv precis varit o köpt ett två pack med cb
    Båda är med morgon urin  
    Ourson.blogg.se
  • norrköpingsbo
    Jennie83 skrev 2011-12-26 12:48:24 följande:
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!
    :) !!!!!!!
  • ÄngelnDennis
    norrköpingsbo skrev 2011-12-26 12:47:46 följande:
    positivt eller negativt? 

Poooooositivt!! grattis!!
    Ourson.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester