• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2011-12-26 13:15:03 följande:
    Stort grattis till +
    styrkekram till mig själv och er andra som fått mens och ledsamma besked!
    nämen vad har hänt =(

beklagar mensen också!!! kram
  • Emeliee03

Hej! Jag hoppar in här! Tog test i förrgår. Ville bara vara säker på att jag kunde dricka alkohol osv. Det visade negativt ganska snabbt så jag slängde testet på en gång. Men igår så kunde jag inte låta bli att kolla på det igen, så jag tog upp det från papperskorgen och då är det positivt. Jag irriterar mig på att jag inte väntade i tio minuter istället för att se detta dagen efter... Vad tror ni? Tog ett test idag som visade negativt så det är nog ingenting. :( har någon varit med om ngt liknande? (ville lägga upp en bild men det verkar inte funka med telefonen )

• splink

Finns det nån som vill uttala sig om mina ÄL-test? Dessa är tagna mitt på dagen allihop, på ungefär samma tid. Det senaste togs nyss. Är det nästan pos på dag 17? Verkar ju som det blir svagare nu igen iaf.
  • Hoppaspåfler

testet går inte enns att få på bild kan evt ana ett typiskt tunnt spökstreck..

• Liten Léonie

Stinis83:
    Nej känner inget mer än att det drar och jag som vid mens har sjukt ont första dagarna. Märkligt...

• cesse26
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-26 15:50:15 följande:
    VA!? Det är ju såå tunnt!! :-/
    Så såg mitt ut på bim -2 testa 2 dagar senare och starkt plus så kan vara något :) 
  • Gummsan

Fattar inte min kropp.... Nu har jag slemmiga flytningar med lite blod i igen.... 
    Trött jag blir!!! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester