• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ÄngelnDennis skrev 2011-12-26 12:50:47 följande:
    Båda är med morgon urin  
    HUR skall jag kunna hålla mig tills imorgon??
  • norrköpingsbo
    ÄngelnDennis skrev 2011-12-26 12:54:52 följande:
    Poooooositivt!! grattis!!
    tack :)
  • Hoppas 2012

Stort grattis till +
    styrkekram till mig själv och er andra som fått mens och ledsamma besked!

• Liten Léonie
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-26 13:15:03 följande:
    Stort grattis till +
    styrkekram till mig själv och er andra som fått mens och ledsamma besked!
    Det vänder för oss också "Fru2011".. Du vet att jag sagt till dig innan att vi deppar inte, jo möjligtvis lite tillsammans här men annars inte {#emotions_dlg.flower}
  • Eddies
    LitenEmma91 skrev 2011-12-26 12:49:34 följande:
    Köpte digitalt idagSolig
    ska du göra det imorgon bitti ? :D:D jag funderar också på om jag ska köpa ett eller vänta ett tag :)
  • Stinis83

Liten Léonie, hade du ont i samband med blödningen? Jag fick en störtblödning i vecka 7-8 och blödde massor (dock inga klumpar förrän dagen efter) men jag blödde i ett par dagar. Dag ett var det klart blod, sen blev det brunare och brunare. Den graviditeten slutade i en dotter som är två år nu :) Blödningen berodde förmodligen på väldigt känsliga slemhinnor som blev retade av att vi hade sex.

• LitenEmma91
    Eddies skrev 2011-12-26 13:29:13 följande:
    ska du göra det imorgon bitti ? :D:D jag funderar också på om jag ska köpa ett eller vänta ett tag :)
    Jag köpte 2-pack Cb + också, om dom har blivit starkare i morrn så funderar jag på att ta det, annars väntar jag till ons eller tors, har BIM om 4 dagarSolig
  • Eddies

okeeeej ja men de låter ju bra :D jag ska också köpa ett idag tror jag, kan fan inte hålla mig, men jag tar nog det med morgon kiss imorgon ! :)

• LitenEmma91
    Eddies skrev 2011-12-26 13:36:00 följande:
    okeeeej ja men de låter ju bra :D jag ska också köpa ett idag tror jag, kan fan inte hålla mig, men jag tar nog det med morgon kiss imorgon ! :)
    låter som en bra idé!
    jag ska använda ett vanligt cb lite senare idag^^
  • Hoppaspåfler

Hur länge skall man hålla sig tro :-S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester