• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LuPeRo skrev 2011-12-28 23:31:33 följande:
    Meja JP; Ja men visst kan du vara låghormonare och sen tar det ju ca 3 dagar för HCG att dubblas (säger dom som vet)

På mitt papper från Teslagret stod det att testen skulle komma inom 1 vecka och så länge kan jag bara inte vänta, jag måste testa några gånger imorgon ju

carmat85; Åh va synd att du inte kan se något Tyvärr vet jag inte när BIM är då min mens är lite oregelbunden. Vissa månader har jag 28 dagar och vissa har jag ca 32 dagar. 

vilken dag är du på idag?
  • LuPeRo
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:33:50 följande:
    carmat85; Jag har monterat ihop din bild lite och sedan inverterat den.
    Men åh, jag glömde bilden

Kan du se höjningen?
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:33:50 följande:
    carmat85; Jag har monterat ihop din bild lite och sedan inverterat den.

Soligok nyfiken
  • Meja JP

carmat,ja om du har test så fortsätt testa så jämför vi

pillan,ja men precis fast första gången jag var gravid så plussade jag på bim -7.nu vet jag ient vad jag är på,är troligtvis över bim,men har inte fått nån mens efter pillerstoppet så jag vet inte.men det är ju olika från gång till gång.
    ska bli spännande att se hur ditt test ser ut imorgon ( ta inte illa upp om jag kommer försent då jag nog inte orkar bläddra tillbaka jätte långt )

• alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:34:59 följande:
    Men åh, jag glömde bilden

Kan du se höjningen?
    se där ja ja du hade nog rätt men :S 15 dagar för det? då hoppas jag höjningen blir snabbt starkare nu ist om det är nått, hoppas hoppas :)
  • LuPeRo
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:33:35 följande:
    Soligok då fattar ja men jag tycker ändå det är svagare idag och nej precis testlagret är ju bra annars.nix inte nån medicin alls. skulle det kunna inverka? har undrat tom vad som kan påverka testerna mer än hcg ja menar finns det inte hcg i kroppen så bborde de ju inte visa nått eller kan nått annat ge missvisande tester???
    Ja vissa mediciner ska tydligen kunna påverka test, minns inte vilka bara då det känns som en evighet sedan jag var gravid sist. Men om du inte äter några mediciner alls så kan vi ju utesluta det
    Och med tanke på att du faktiskt får streck så måste du ju ha HCG i kroppen och enda gången man har det är ju vid en graviditet
  • alexander2011
    Meja JP skrev 2011-12-28 23:36:19 följande:
    carmat,ja om du har test så fortsätt testa så jämför vi

pillan,ja men precis fast första gången jag var gravid så plussade jag på bim -7.nu vet jag ient vad jag är på,är troligtvis över bim,men har inte fått nån mens efter pillerstoppet så jag vet inte.men det är ju olika från gång till gång.
    ska bli spännande att se hur ditt test ser ut imorgon ( ta inte illa upp om jag kommer försent då jag nog inte orkar bläddra tillbaka jätte långt )
    jag har allt laddat med tester hihi så ja kommer ta ett test imorgon så ser vi :)
  • alexander2011
    LuPeRo skrev 2011-12-28 23:38:12 följande:
    Ja vissa mediciner ska tydligen kunna påverka test, minns inte vilka bara då det känns som en evighet sedan jag var gravid sist. Men om du inte äter några mediciner alls så kan vi ju utesluta det
    Och med tanke på att du faktiskt får streck så måste du ju ha HCG i kroppen och enda gången man har det är ju vid en graviditet
    men ibland så kan jag inte undra om nått annat kan ge utslag :S asså, man börjar fundera med tanke på hur testerna ser ut för mig. Får se hur det ser ut imorgon

tack tjejer. ni ger mig lite hopp ialla fall :)  
  • LuPeRo
    Meja JP skrev 2011-12-28 23:36:19 följande:
    Även jag är nyfiken på hur mitt test blir imorgon Nu får jag hoppas på att postgubben cyklar för allt vad han är värd så jag får mina test i tid!
    Första gången jag plussade var jag nog på BIM-5 men nu har jag samma som dig, är efter pillerstopp och har absolut ingen aning om BIM, ÄL eller något annat
    alexander2011 skrev 2011-12-28 23:34:48 följande:
    vilken dag är du på idag?
     Hmm om jag räknat rätt så borde det vara dag 26 tror jag.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester