• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

J

LuPeRo skrev 2011-12-28 22:45:07 följande:
    Jennie83; Jovisst syns det något på det senaste testet

Ja de kom.inom tiden men syns ej lika tydligt efter typ 40 min Dessa få man ej avläsa efter 30 min
  • alexander2011

asså ser dagen starkare ut? detta krtet ovan är från den 13 dec

• Meja JP

om man vill kan man seeeeee nått,ser nån?

ska snart krypa ner,fick hem två test från testlagret idag,de hade nästan slut så jag får mina andra senare.
    tog båda idag ett streck är efter teststrecket,knepigt,men tjockt och så.inte giltigt alltså.
    det andra är svaagt,syns knappt på bild,men om jag mörkar bilden lite blire som på bilden över..
  • LuPeRo
    Jennie83 skrev 2011-12-28 22:59:28 följande:
    JJa de kom.inom tiden men syns ej lika tydligt efter typ 40 min Dessa få man ej avläsa efter 30 min
    Men om det syns inom de 30 minutrarna så kan du nog lita på det

carmat85; Jag sparade ner bilderna på datorn och la dom bredvid varandra. Och ja för mig ser dagens test starkare ut. 
  • LuPeRo
    Meja JP skrev 2011-12-28 23:05:23 följande:
    om man vill kan man seeeeee nått,ser nån?

ska snart krypa ner,fick hem två test från testlagret idag,de hade nästan slut så jag får mina andra senare.
    tog båda idag ett streck är efter teststrecket,knepigt,men tjockt och så.inte giltigt alltså.
    det andra är svaagt,syns knappt på bild,men om jag mörkar bilden lite blire som på bilden över..
    Jag fick samma besked och test från Testlagret idag Fast jag skickade ett mail till dom så nu är mina andra test på väg hit. Vart fick dom idén ifrån att jag klarar mig på 2 test?

Om jag förstorar upp ditt kort och inverterar det så ser jag något svagt 
  • Meja JP

jennie83,ser ditt streck

carmat,ja det ser starkare ut

pillan,ja men det är ju skitdrygt ju,jag ahr ju inte tid att vänta.de där två är ju redan slut ju
    tack för att du tittade fick ett ev starkare för nån dag sen men vet inte...hmm.

• Meja JP

pillan,ser du p ådet redigerade eller på det oredigerade?

• Meja JP
    Meja JP skrev 2011-12-25 00:45:50 följande:
    Här är mina test för Ikväll,gode tid jag kan inte låta bli när jag har test hemma men nu är de slut,får beställa nya imorgon.pinsamt att gå till apoteket igen bor på en liten ort där alla känner alla typ.

när som ser ngt? eller vill trixa? min mobil ville inte starta det programmet idag så jag kan inte göra det själv.
    vill lixom veta om det blir starkare

här är tidigare,i fredags,borde väl vara starkare idag eg? dock är dagens med kvällsurin.det övre kortet syn ok här
  • Meja JP

pillan, jag kan se ngt på ditt test om jag vinklar skärmen

• LuPeRo
    Meja JP skrev 2011-12-28 23:13:17 följande:
    pillan,ser du p ådet redigerade eller på det oredigerade?
    På båda
    Men det första var lättare att se när jag förstorade och inverterade det.
    (dina är starkare än mina så jag tror mer att du är gravid)

Jag blev så sur när det vita kuvertet damp ner i brevlådan och säg att där endast var 2 test i. Men det stod på pappret att man skulle kontakta dom om man inte kunde vänta. Så jag skickade ett mail och ca 1 timme senare fick jag svar om att mina test är på väg hem till mig. De 21 vanliga jag beställt plus de 5 extra man fick i ett erbjudande. Så imorgon blir det fler test  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester