• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alyssa skrev 2011-12-28 20:57:13 följande:
    Jennie, jag skriver inget i tråden men följer den varje dag då det inte är dags för mig att testa än. 

Fick du nån ÄL mellan nu och ditt MF? Man kan ju få posittivt på gravtest upp till 6 veckor efter ett MF. Eftersom att testen inte blir starkare så kanske det är rester från ditt MF? 
    nope de är de inte (från mf, för jag har testat  neg på alla tester ) efter mf tills nu. samt dom tog HCG prov på mig för o hålla kolla på att de skulle hamna på noll, villket det gjorde den 12/12

Har ej kolla äl test denna gång, utan vi har mest myst på som vanligt
  • Jennie83
    Alyssa skrev 2011-12-28 20:57:13 följande:
    Jennie, jag skriver inget i tråden men följer den varje dag då det inte är dags för mig att testa än. 

Fick du nån ÄL mellan nu och ditt MF? Man kan ju få posittivt på gravtest upp till 6 veckor efter ett MF. Eftersom att testen inte blir starkare så kanske det är rester från ditt MF? 
    Då jag fick ma så testade jag plus flera veckor efter också men då blödde jag 2½ v
    men denna gång slutade jag blöda efter 5 dagar.
  • Alyssa
    Jennie83 skrev 2011-12-28 20:59:41 följande:
    nope de är de inte (från mf, för jag har testat  neg på alla tester ) efter mf tills nu. samt dom tog HCG prov på mig för o hålla kolla på att de skulle hamna på noll, villket det gjorde den 12/12

Har ej kolla äl test denna gång, utan vi har mest myst på som vanligt
    Ah ok! Jag såg några ÄL test längre bak från mitten på dec trodde att du körde med ÄL test. Men då förstår jag! Håller tummarna för dig.
  • Jennie83
    Alyssa skrev 2011-12-28 21:08:04 följande:
    Ah ok! Jag såg några ÄL test längre bak från mitten på dec trodde att du körde med ÄL test. Men då förstår jag! Håller tummarna för dig.
    jo jag gjorde ju de, misstänker äl den 12-13.

men efter de testen så la jag bort äl testen o sa de blir som de blir
  • LitetBus
    Soffiie skrev 2011-12-28 20:52:40 följande:
    litetbus var det rfsu vanliga? röda stickan? för den mäter 50mlu och testlagrets 25mlu
    Ja, det sista testet jag tog som visade negativt var "vanliga" RFSU. Det jag tog först som visade positivt var PregCheck, vet inte vid vilken hcg-halt den mäter men ska googla nu och se om jag får fram det.
  • Liten Léonie

Litet bus:
    Jag fick mitt första plus på RFSU vanliga först flera dagar efter att mina svaga plus började komma på CB, Apoteket mfl.

• norrköpingsbo

hej tjejer..
    detta tog jag idag.. ska jag tolka detta som positivt?  

Tog ett rfsu i måndags som såg ut så här..

varför blir det inte starkare på cb nu för om det är 2 dagar mellan testen?

• LitetBus
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 21:37:43 följande:
    Litet bus:
    Jag fick mitt första plus på RFSU vanliga först flera dagar efter att mina svaga plus började komma på CB, Apoteket mfl.
    Åh, var det så för dig? Jag hoppas SÅ att det är samma för mig! Vet att min syster hade samma problem, hon testade negativt med RFSU vanliga men positivt med andra (CB tror jag) men jag vågar inte hoppas att det är samma för mig...

Var ett 2-pack med RFSU vanliga så jag har ett test tills imorgon bitti, men även om det visar negativt så far jag ner på Apoteket när de öppnar och köper ett CB digitalt. Visar det också negativt så får jag nog ge upp den här månaden också...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester