-
spermierna kan överleva i flera dagar så även om en just inte har sex den dagen då man får positivt på äl stickan så kan det räcka med att man har haft sex dagen/dagarna innan om en har tur :) GRATTISsus78 skrev 2011-12-28 20:41:37 följande:Hej tjejer! Har följt "eran" tråd slaviskt i ett par månader och man blir verkligen fast! Känns som man "känner" er allihop och man blir så glad för alla som plussar och ledsen när det går åt skogen.. Beundrar allas kämpaglöd :) Måste skriva om en konstig grej, har en sambo som efter lång övertalning gick med på att sluta skydda sig så blir det när det blir.. Eftersom jag är tjej sprang jag genast och inhandlade äggl.test i mängder och gravtest som jag testat halvt ihjäl mig med i "smyg".. Efter två månader utan resultat händer detta: Sex lö o sö 10 och 11 december, glad gubbe på tisdag 13 december. Gick inte att övertala sambon till sex då så kände mig uppgiven och tänkte skita i allt då det verkligen har en förmåga att "gå en på huvet" ;) Inget mer sex ALLS innan jul och likväl ett PLUS på stickan på juldagen! Hur är detta möjligt?? (Obs. Har INTE varit otrogen, haha )
-
Sus78:
Spermierna kan leva i flera dygn så jag förstår inte din oro. Grattis -
Testade med RFSU nu och inte minsta tillstymmelse till streck
Hur är det möjligt??? Det som visade positivt var ju inte särskilt svagt, hur kan det visa fel?
-
du är nog rätt tidigt ute, när har du BIM? det kan hända att rfsu s test inte är lika känsliga !LitetBus skrev 2011-12-28 20:46:01 följande:Testade med RFSU nu och inte minsta tillstymmelse till streck
Hur är det möjligt??? Det som visade positivt var ju inte särskilt svagt, hur kan det visa fel?
-
Edd, jag vet inte när bim är eftersom min mens varit så oregelbunden sista tiden
-
Tack så mycket! Jag är jätteglad även om det känns en gnutta overkligt.. Sambon trodde nog inte ens det var möjligt.. Måste vara ena sega simmare han tillhandahåller :) Rätta mig om jag har fel men trodde äggloss var 12-48 timmar EFTER glada gubben? Alltså ska de ha levt i typ 3,4,5 dygn beroende på när ägget släppte??
-
sus78 skrev 2011-12-28 20:49:23 följande:Tack så mycket! Jag är jätteglad även om det känns en gnutta overkligt.. Sambon trodde nog inte ens det var möjligt.. Måste vara ena sega simmare han tillhandahåller :) Rätta mig om jag har fel men trodde äggloss var 12-48 timmar EFTER glada gubben? Alltså ska de ha levt i typ 3,4,5 dygn beroende på när ägget släppte??
tydligen -
litetbus var det rfsu vanliga? röda stickan? för den mäter 50mlu och testlagrets 25mlu
-
trix sugen?? =Psweasmamma skrev 2011-12-28 20:08:46 följande:ser nåt på sista bilden
-
Jennie, jag skriver inget i tråden men följer den varje dag då det inte är dags för mig att testa än.
Fick du nån ÄL mellan nu och ditt MF? Man kan ju få posittivt på gravtest upp till 6 veckor efter ett MF. Eftersom att testen inte blir starkare så kanske det är rester från ditt MF?