• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-01-07 18:08:33 följande:
    ja vet att ja gjort om ett och samma test säkert 10ggr förra svängen ja försökte bli gravid... och lyste me lampor och fotade olika vinklar. ja ska verkligen försöka låta bli när det e dags, haha... 
    ja försöka kan man ju
  • Together90
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 18:07:43 följande:
    Together.. vi IVF:are har ett uttryck.,... vi är PUPO ... efter man har satt in ett befruktat embryo så är vi PUPO

Pregnant Until Proven Otherwise... och du har ju verkligen fått ett positivt..eller nää hur många positiva tester har du fått egentligen!!?!?!?!?!

OCH hejja din mamma som beslagtog testerna, hon kan sända dem till bättre behövande..sånna som inte fått några positiva tester alltså

Jaaa precis, jag får ha lite is i magen ....
    OCH om det skulle gå åt skogen så kommer jag inte ge upp... aldrig

kram    
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Zelmilainen
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 18:10:13 följande:
    ja försöka kan man ju
    ja, hoppet e d sista som överger en, haha
    nehepp...
  • Kaksmulan1

Together90. Äsch, det va väl inget.... Känner bara så för dig och din situation.. vill bara hjälpa till. Gott att du har din mamma som stöttar och hjälper och slemmis uttryck var ju super. PUPO, den lägger vi på minnet.

• Together90
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-07 18:14:35 följande:
    Together90. Äsch, det va väl inget.... Känner bara så för dig och din situation.. vill bara hjälpa till. Gott att du har din mamma som stöttar och hjälper och slemmis uttryck var ju super. PUPO, den lägger vi på minnet.

Tack återigen.. jag vill så gärna sitta och samtala med alla er i september tråden om symtom och saker men jag vågar inte.. jag är rädd för att jag kommer få lämna tråden med svansen mellan bena, då verkligen ALLA i tråden har superduper starka test ...jag vet inte...skit töntig känner jag mig som!!

Kraamar
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • slemtorsk i din bralla

meh.. jag räknar o räknar och försöker komma ihåg när jag testade positivt på ÄL-testerna.. och jag är nog på BIM-2 el 3 snarare än 4-5.......ja då är det kanske kört iaf -som jag trott från början- borde kanske visat något mer än en inbillad skugga så här dags *S* .....

• Choccolat
    sweasmamma skrev 2012-01-07 11:38:50 följande:
    Mikaela!! TWINS!!!!!!!!!!!!! hi hi.. tänk om det är så .. häftigt !!!!!

själv hoppas jag få till det med maken ikväll =) ska ta äl test idag och se men om inte annat så borde jag ändå vara fertil nu .. har en pinkpad på mobilen och där står det att "the flowers ate blooming" ha ha 
    Ja tänk om... hoppas bara allt är som det ska.. =)

Hoppa på han!!!!!!
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 18:01:56 följande:
    jag sitter o mixtrar med mitt test...jag veeeet hopplöst hoppfull eller vad??

men jag seeer verkligen nåt där.... gaaaaah.... är jag dum eller???

JAG SEEER!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester