• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men va faaaaaaaaaaaan.... nu har jag nån typ av ägglossningsliknande- flytning... stora slemmiga klumpar... inte fullt lika "trådiga" som ägglossningsflytningar men inte långt i från.. äggvite liknande i färgen och konsistensen...sega klumpar, långa trådar som liksom hääänger ner i toaletten när jag sätter mig..

Ägglossar jag igen!?!?!?!?  Vad är detta???

Mannen påpekade att han inte märkt av nån PMS än..vilket borde märkas även om jag är på bim-5............

HATAR att min kropp håller på... om jag nu är gravid kan jag väl få ett plus liksom, varför hålla på o fula sig annars...gaaaah!!!!!!

• Den lilla M
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 12:52:29 följande:
    Men va faaaaaaaaaaaan.... nu har jag nån typ av ägglossningsliknande- flytning... stora slemmiga klumpar... inte fullt lika "trådiga" som ägglossningsflytningar men inte långt i från.. äggvite liknande i färgen och konsistensen...sega klumpar, långa trådar som liksom hääänger ner i toaletten när jag sätter mig..

Ägglossar jag igen!?!?!?!?  Vad är detta???

Mannen påpekade att han inte märkt av nån PMS än..vilket borde märkas även om jag är på bim-5............

HATAR att min kropp håller på... om jag nu är gravid kan jag väl få ett plus liksom, varför hålla på o fula sig annars...gaaaah!!!!!!
    har du tagit ett äl-test för att se vad det säger?
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Gummsan

Skumt! Kanske kan vara så slemmis.

Själv känns det som mina bröst brinner eller något kanske en inflamation på g.

• slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2012-01-07 12:59:28 följande:
    har du tagit ett äl-test för att se vad det säger?
    nä det har jag faktiskt inte... men jag hade ju fullt utslag  för en dryg vecka sen....så det vore ju underligt om det hände igen fast inget förvånar mig iofs numera vad gällande min kropp *S*
  • Den lilla M
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 13:05:17 följande:
    nä det har jag faktiskt inte... men jag hade ju fullt utslag  för en dryg vecka sen....så det vore ju underligt om det hände igen fast inget förvånar mig iofs numera vad gällande min kropp *S*
    jag har haft så en gång, hade fullt utslag men tempen steg inte sen 5dagar efter fick jag fullt utslag igen och då gick tempen upp efter ca 48timmar..
  • slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2012-01-07 13:07:52 följande:
    jag har haft så en gång, hade fullt utslag men tempen steg inte sen 5dagar efter fick jag fullt utslag igen och då gick tempen upp efter ca 48timmar..
    men nu är det ju mer än en vecka sedan... och redan förra gången var ägglossningen sen nästan en vecka... vore vääääldigt underligt eftersom jag inte har några kännigar av det i magen heller... brukar ha ganska ont av ägglossnigen.. men som sagt.. inget förvånar mig..får ta ett test nästa gång jag går på dass helt enkelt
  • sus78

Hej tjejer! Behöver hjälp, plussade ju på juldagen men det sket sig på nyårsafton när testen plötsligt vänt o blev svaga efter tre dagars plus, well, efter 4 dagars blödning (som en vanlig mens) började jag ju klart räkna till när jag kunde börja äggl.testa.. Tog ett på skoj igår kväll som skrek positivt, trodde  inte det var sant men blev samma resultat tre gånger plus en glad gubbe på digitala?? Äggloss på dag sex efter blödning?? Vad händer med min kropp liksom?? Har haft äggloss på dag 13-14 i sex månader och lutefas på 16 dagar.. Konstigt, kan man ägglossa 2 ggr samma månad? Eller spelar kroppen mej ett spratt++

• Gummsan

På 1177 läste jag att tempen stiger vid äl och håller sig där till mens. Men min sjönk ju är det något fel då? Sen läste jag att ägget bara är befruktningsdugligt ett halvt till ett dygn, lät ju as lite :-/

• Den lilla M
    Gummsan skrev 2012-01-07 13:56:48 följande:
    På 1177 läste jag att tempen stiger vid äl och håller sig där till mens. Men min sjönk ju är det något fel då? Sen läste jag att ägget bara är befruktningsdugligt ett halvt till ett dygn, lät ju as lite :-/
    det stämmer bra det.. men spermierna lever desto längre . man kan få en eller två dipp temperaturer mellan äl och mens. å är du gravid så förblir den förhöjd!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester