Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis, ja.. fast jag brukar ha pos ÄL och gravtest upp till 7 dagar efter blödning när jag haft så.... Men det är ju som sagt bara och ligga i så missar hon inte den oavsett
Jag har alltid fått positiva ÄL test de 4 ggr jag varit gravid. Då använt CB s test bara för att kolla om det stämmer att det blir så.
Och slemmis, jag ser ett tydligt men svagt rosa streck på det översta testet. Tittar på mobilen, lättare att se på den än datorn.
Slemtorsk; Jag tycker det är väldigt vanligt att ÄL test blir positiva vid graviditet. Det står ju t o m i instruktionerna.
Vad menar du med att det är lustigt att så många plötsligt haft det? Ska man hitta på och säga att man inte fått det ? ;)
På mens har jag aldrig fått utslag. Kan det veklingen göra det? I instruktionerna till ÄL testen står endast att de kan ge utslag på både HcG och LH hormonet då dem är så lika Har man högre LH i samband med mens då eller ?
Testade med ältest i början på min tredje grav. Visade inget men i v32 va det as starkt
Tror ni det skiter sug för min del eftersom det dippade?
Brukar ni känna brännande eller stickande känsla i brösten runt äl?