• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2012-01-08 16:08:44 följande:

Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.

Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!

Jag är helt förstörd och jag vet inte ut eller in.. vafan är det för fel?

4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur ? 

Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!

Kram              

men det är ju helt galet... stackars dig.. något är det ju som inte funkar för dig om du får postivt och sen negativt .. men har du fått nån blödning??
  • Together90
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 16:14:22 följande:
    men det är ju helt galet... stackars dig.. något är det ju som inte funkar för dig om du får postivt och sen negativt .. men har du fått nån blödning??

Nej...blödningen kommer väll!!

Ja men det har ju inte alltid varit så..mina tidigare missfall har ju varit MA så det är ju först upptäckts vid senare veckor som 9-10 på VUL förutom ett spontantmissfall någon gång runt vecka 4-5...

Men det två senaste grav. denna och den kemiska så blir det såhär... :(      
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • popcornplaya

Tog ett till test nu på eftermiddagen och inte så hoppfullt direkt Rynkar på näsan

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Gummsan
    {#emotions_dlg.flower}Min dagbok:  

Dag 7:                            SEX
    Dag 8:   Temp: 37.2
    Dag 9:   Temp: 37.0    SEX
    Dag 10: Temp: 37.0
    Dag 11: Temp: 37.1    SEX (starkaste ältestet iaf)
    Dag 12: Temp: 37.4 
    Dag 13: Temp: 36.9    SEX
    Dag 14: Temp: 37.3 (Idag, planerar SEX

Vad tror ni om detta??  
  • Liten Léonie
    Gummsan skrev 2012-01-08 16:53:05 följande:

Dag 14: Temp: 37.3 (Idag, planerar SEX) 

Vad tror ni om detta??  
    Där är ju ingen tempökning? Men ett positivt ÄL test dag11?
  • Gummsan

Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.

Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!

4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur ? 

Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!

Kram              

KRAM! Hjärta
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 16:57:15 följande:
    Där är ju ingen tempökning? Men ett positivt ÄL test dag11?
    Vet inte om det räknades som pos men det var iaf ganska starkt...
  • sofia gbg
    Gummsan skrev 2012-01-08 16:53:05 följande:

Dag 14: Temp: 37.3 (Idag, planerar SEX) 

Vad tror ni om detta??  
    En fråga är dag 7 = 7 dagar efter mensens första dag eller mensens sista dag?
    Jag fick som ditt äl-test igår natt vid 03 tiden  och min mens slutade den 2:a - 3:e ,... tycker det känns tidiggt.

Ser bra ut på schemat annats ;) sex varannan eller var tredje dag ska ju vara det bästa!! :) Lycka till!
  • Gummsan
    sofia gbg skrev 2012-01-08 17:00:58 följande:
    Jag fick som ditt äl-test igår natt vid 03 tiden  och min mens slutade den 2:a - 3:e ,... tycker det känns tidiggt.

Ser bra ut på schemat annats ;) sex varannan eller var tredje dag ska ju vara det bästa!! :) Lycka till!
    Dag 7 är sista dagen mensen slutade också sen 1a mensdag. 
    Dag 7 var alltså i söndags den 1/1
  • popcornplaya

Kram              

Stor kram!!Gråter
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • slemtorsk i din bralla
    sofia gbg skrev 2012-01-08 17:00:58 följande:

dag 1 är mensens första dag..alltid...och dag 7 är således 7 dagar efter mensen började.

Om din mens slutade de 2:a säger ju inte något utan det är ju frågan när den började.....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester