• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lägger upp en bild strax :)

Popcorn,jag vet inte för många spökstreck och svaga streck.jag vill få blankt eller pos :)

• Knasten83

Mikaela: va "skönt" att du känner det så tydligt! Önskar att min kropp ville va regelbunden och punktlig... :(

• kanske 4a
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 20:27:40 följande:
    Smart.. Jag har en fertilitetsmontor som jag inte hunnit använda ännu men kom på idag att det är samma stickor till denna som till Clearblue Digitala ÄL tester.. SÅ nu testade jag med en monitor-sticka i ÄL test behållaren och det funkade...

Så nu kan man ju köpa monitor stickor och sen ha kvar sin hållare från CB ÄL tester och då blir det helt plötsligt jättebilligt.

Hur funkar persona? FInns inte längre monitor att köpa har jag för mig? 
    Nej den finns inte att köpa i Sverige, men går att beställa utomlands eller leta på typ tradera. Jag köpte min från england tror jag för flera år sedan, mycket billigare än vad den då kostade i sverige. Det är ju en preventivmetod eg, som visar dina säkra och osäkra dagar. De dagar det lyser rött måste man komplettera med annat skydd eller låta bli :) Men den visar ju också O-symbol vid äl och kan ju användas när man vill bli gravid också. Jag är jättenöjd med min, lite bök första cykeln och till man lär sig, sen behöver man inte använda alla test varje månad. Jag har haft min sen efter mitt andra barn och bara blivit gravid när jag velat.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • ElinS

Hejsan på er! Nu har jag gjort två nya test. Fick svagt pos på båda men litar inte på det. Har ömma bröst och mår illa. Ska ringa till BM i morgon. Om det stämmer så ska jag vara gravid i vecka 5+6 enligt gravidräknare. Är på Bim+12. Blir så ledsen på att det ska vara så svårt att få ett riktigt plus eller inget alls. Usch :'(

• Liten Léonie
    Choccolat skrev 2012-01-08 22:01:30 följande:
    Knasten, ja men sen kände jag det inte alls ett tag och då blir man orolig istället..
    Såg du min fråga? Skulle behöva lite hjälp Glad
  • Meja JP

här är mina,oredigerade.dock tog jag dem ikväll ve 20.tröttsamt,men på bild syns de knappt,så ni ser säkert inget vinkla skärmen så kanske

slemmis,jag kan med se en skugga.
  • sweasmamma

together!! NÄÄÄÄ!!!!!! va säger du ????? mitt hjärta blöder för dig Rynkar på näsan
    här började vi gotta innan idag men .. dotter kom och störde så det blev aldrig avslutat ... grrrrr HOPPAS han är på humör ikväll .. och imorgon.. och tisdag ..och ... HA H,nej men varannan dag iaf ,borde äl inom 4 dagar 

• Liten Léonie
    Meja JP skrev 2012-01-08 22:06:59 följande:

här är mina,oredigerade.dock tog jag dem ikväll ve 20.tröttsamt,men på bild syns de knappt,så ni ser säkert inget vinkla skärmen så kanske

slemmis,jag kan med se en skugga.
    Så blankt det kan bli Obestämd
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester