Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lägger upp en bild strax :)
Popcorn,jag vet inte för många spökstreck och svaga streck.jag vill få blankt eller pos :)
Lägger upp en bild strax :)
Popcorn,jag vet inte för många spökstreck och svaga streck.jag vill få blankt eller pos :)
Mikaela: va "skönt" att du känner det så tydligt! Önskar att min kropp ville va regelbunden och punktlig... :(
Knasten, ja men sen kände jag det inte alls ett tag och då blir man orolig istället..
Nån som beställer tester på ebay? Betydligt mkt billigare iaf...
Hejsan på er! Nu har jag gjort två nya test. Fick svagt pos på båda men litar inte på det. Har ömma bröst och mår illa. Ska ringa till BM i morgon. Om det stämmer så ska jag vara gravid i vecka 5+6 enligt gravidräknare. Är på Bim+12. Blir så ledsen på att det ska vara så svårt att få ett riktigt plus eller inget alls. Usch :'(
together!! NÄÄÄÄ!!!!!! va säger du ????? mitt hjärta blöder för dig
här började vi gotta innan idag men .. dotter kom och störde så det blev aldrig avslutat ... grrrrr HOPPAS han är på humör ikväll .. och imorgon.. och tisdag ..och ... HA H,nej men varannan dag iaf ,borde äl inom 4 dagar