Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Men jag menar... fick po ältest 2-3/1... ingen chans!!
Mikaela: räknar du då 7 dar efter pos ältest eller 7 dar efter du tror ägget släppte?
äsch,jag måste ha fel på alla mina test,fick ett svagt rosa idag med det är elakt tycker jag......har ni andra test än testlagrets att rekomendera? jag har alltid tyckt de vart bäst,nu tvekar jag
Bild??
Meja: varför tror du dom är fel??
verkade bara bli nån liten spotting som kom förut men då kommer tant röd i morgon.. ett sista avslutande test för denna cykeln
Slemmis: tycker jag ser nån skugga men kanske bara jag som stirrat på för många test.
Knasten, jag äl-testade faktiskt inte alls.. Men jag känner alltid två dagar innan, sen får jag ofta jätteont precis när ägget släpper.. Så det är förstås min gissning.. Från att ägget släppte alltså..
Mikaela, när du säger "jätteont när ägget släpper" är det under flera timmar, ett dygn eller sticker det till?
Jag ligger här med jättevärk i ryggslutet och på ena sidan långt ner på magen. Stegring på ÄL testen men inte fullt utslag. KAN det va att ägget släpper som jag känner?