• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-08 20:26:22 följande:
    alltså tjejer, kan det verkligen va så att jag REDAN fått ryggont pga ev graviditet?? Alltså... jag har ju varit i denna sitsen innan och vet att man kan bli skengravid men jag har fått så ont i ryggslutet. Jag är en av dem som alltid får mensvärk i ryggen, även värkarna när dottern kom till världen va värst i ryggen. 
    Men jag menar... fick po ältest 2-3/1... ingen chans!! 
    Jag fick JÄTTEONT i ryggen 7 dagar efter äl.. ont i brösten 5 dagar efter äl..
  • Meja JP

äsch,jag måste ha fel på alla mina test,fick ett svagt rosa idag med det är elakt tycker jag......har ni andra test än testlagrets att rekomendera? jag har alltid tyckt de vart bäst,nu tvekar jag

• Choccolat

Knasten, jag äl-testade faktiskt inte alls.. Men jag känner alltid två dagar innan, sen får jag ofta jätteont precis när ägget släpper.. Så det är förstås min gissning.. Från att ägget släppte alltså..

• Det är du och jag
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 21:20:41 följande:
    verkade bara bli nån liten spotting som kom förut men då kommer tant röd i morgon.. ett sista avslutande test för denna cykeln

ser en skugga! :)
  • Liten Léonie

Mikaela, när du säger "jätteont när ägget släpper" är det under flera timmar, ett dygn eller sticker det till?

Jag ligger här med jättevärk i ryggslutet och på ena sidan långt ner på magen. Stegring på ÄL testen men inte fullt utslag. KAN det va att ägget släpper som jag känner?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester