• sofia gbg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-08 17:03:36 följande:
    Dag 7 är sista dagen mensen slutade också sen 1a mensdag. 
    Dag 7 var alltså i söndags den 1/1
    haha jag fattar inte :P sorry! Obestämd
  • popcornplaya

Ingen som känner för att pilla lite med mitt test? Är inget där direkt men blir så irriterad för jag brukar alltid fixa lite själv för skoj skull men min dator är knäpp och låser sig så fort jag går in och försöker trixa......

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sofia gbg
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 17:06:24 följande:
    dag 1 är mensens första dag..alltid...och dag 7 är således 7 dagar efter mensen började.

Om din mens slutade de 2:a säger ju inte något utan det är ju frågan när den började.....
    aha nu fattade jag - tack!

Min mens började den 30 dec.
    så fick starkt ÄL test igår natt 03:00 alltså på dag 10. Jag tog ett nytt ÄL test idag vid 12:00 o då var det svagare :/
  • slemtorsk i din bralla
    sofia gbg skrev 2012-01-08 17:21:39 följande:
    aha nu fattade jag - tack!

Min mens började den 30 dec.
    så fick starkt ÄL test igår natt 03:00 alltså på dag 10. Jag tog ett nytt ÄL test idag vid 12:00 o då var det svagare :/
    DÅ ägglossar du troligen typ NU, så på dag 11 ungefär....hur lång cykel brukar du ha?

Jag ägglossar oftast på dag 12 el 13 och har 25 el 26 dagars cykel.
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 17:22:55 följande:
    pocorn...här... det syns ju nåt iaf

Ja det gör det juGlad Men det är nog bara spök, där det ska bli färg. Men hoppet dör ju inte fören man blöder. Är på bim-2 idag eller ÄL+10. Vi ligger ganska lika va? För du hade bim imorgon eller?
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Liten Léonie
    Gummsan skrev 2012-01-08 16:59:38 följande:
    KRAM! Hjärta
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 16:57:15 följande:
    Där är ju ingen tempökning? Men ett positivt ÄL test dag11?
    Vet inte om det räknades som pos men det var iaf ganska starkt...
    Men det ska ju va starkare än kontrollstrecket...
    Så här..............?

• sofia gbg
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-08 17:23:58 följande:
    DÅ ägglossar du troligen typ NU, så på dag 11 ungefär....hur lång cykel brukar du ha?

Jag ägglossar oftast på dag 12 el 13 och har 25 el 26 dagars cykel.
    ja det är det som är det lite luriga! jag slutade med p-piller i slutet på oktober. Fick p-piller mens och sen mens efter 34 dagar. Nästa cykel var på 30 dagar. Nu väntar jag!  har tidigare haft 28 dagars cykel när jag inte ätit p-piller. 25/26 dagar har jag aldrig haft.....

Förra månaden (30 dagars cykel) testade jag även då med ÄL-test och räknade då med att ha äl på dag 11. men ändå blev cykeln 30 dagar. kan lut.fasen var så lång????
  • Det är du och jag

Vill ni hjälpa mig? jag kan ha plussat Man ser det andra strecket mer i verkligheten, svårt o ta kort när det är så litet :-P sambon ser det oxå BIM den 12 :-P

hoppas ni ser det - för vi gör det TACK!!
  • LillaPluppen
    Det är du och jag skrev 2012-01-08 17:34:34 följande:
    Vill ni hjälpa mig? jag kan ha plussat Man ser det andra strecket mer i verkligheten, svårt o ta kort när det är så litet :-P sambon ser det oxå BIM den 12 :-
    hoppas ni ser det - för vi gör det TACK!!

visst syns det nåt!=) och tycker det är lite väl tydligt för att kunna vara ett spökis! Vågar nog mig på ett grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester