• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-08 19:46:37 följande:
    Hängslen och livrem, haha!!
    Ha ha ha ja när man ligger före under och efter ÄL och lite till där mellan då har man ju både hängslen och livrem Förvånad
  • kanske 4a
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 17:31:09 följande:
    Men det ska ju va starkare än kontrollstrecket...
    Så här..............?

Det måste inte vara starkare det räcker med att det är lika starkt och det tycker jag att det var dag 11. Sen är det ju lite olika hur starka tester man får. Det där lär man ju sig när man har testat några månader.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sofia gbg
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 19:47:42 följande:
    Ha ha ha ja när man ligger före under och efter ÄL och lite till där mellan då har man ju både hängslen och livrem Förvånad
    Eller så verkligen inte eftersom byxorna troligtvis är nere Flört hihi
  • Liten Léonie
    kanske 4a skrev 2012-01-08 19:50:56 följande:
    Det måste inte vara starkare det räcker med att det är lika starkt och det tycker jag att det var dag 11. Sen är det ju lite olika hur starka tester man får. Det där lär man ju sig när man har testat några månader.
    Okej jag menade bara att så här kan det se ut från att ha sett ut som hennes gjorde på dag 11 :)
    sofia gbg skrev 2012-01-08 19:52:16 följande:
    Ha ha ja men det var mer en "liknelse" jag drog Flört
  • kanske 4a

Glad
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 20:07:08 följande:
    Okej jag menade bara att så här kan det se ut från att ha sett ut som hennes gjorde på dag 11 :)
    Ha ha ja men det var mer en "liknelse" jag drog Flört

Ok då, men jag hade nog ändå tolkat det som positivt om det var mitt Glad. Jag har ju en persona som analyserar mina tester när jag är osäker. Väldigt praktiskt. Kör billiga tester till jag tror att det är positivt och sen kör jag persona, om jag har testdagar kvar förståss.
  • Knasten83

alltså tjejer, kan det verkligen va så att jag REDAN fått ryggont pga ev graviditet?? Alltså... jag har ju varit i denna sitsen innan och vet att man kan bli skengravid men jag har fått så ont i ryggslutet. Jag är en av dem som alltid får mensvärk i ryggen, även värkarna när dottern kom till världen va värst i ryggen. 
    Men jag menar... fick po ältest 2-3/1... ingen chans!! 

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Liten Léonie
    kanske 4a skrev 2012-01-08 20:21:00 följande:
    Ok då, men jag hade nog ändå tolkat det som positivt om det var mitt Glad. Jag har ju en persona som analyserar mina tester när jag är osäker. Väldigt praktiskt. Kör billiga tester till jag tror att det är positivt och sen kör jag persona, om jag har testdagar kvar förståss.
    Smart.. Jag har en fertilitetsmontor som jag inte hunnit använda ännu men kom på idag att det är samma stickor till denna som till Clearblue Digitala ÄL tester.. SÅ nu testade jag med en monitor-sticka i ÄL test behållaren och det funkade...

Så nu kan man ju köpa monitor stickor och sen ha kvar sin hållare från CB ÄL tester och då blir det helt plötsligt jättebilligt.

Hur funkar persona? FInns inte längre monitor att köpa har jag för mig? 
  • Gummsan

Någon som kan den där listan med ålder och hur stor chansen är att bli gravid? I så fall berätta för mig Jag blir 30 och gubben 39 iår.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester