• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann;: tiden går sååå sakta till bim...

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-12 09:10:09 följande:
    Pumann;: tiden går sååå sakta till bim...
    mmmhm!!!!! förra mån fick vi till det typ dagen efter ÄL!! denna månaden har vi kört 3 dagar,antagligen äl idag ! kört mån tis ons och ikväll igen ...man kan ju hoppas iaf . hört att man ska köra varannan dag men det har inte hjälpt innan så =)
  • Choccolat
    Betingjärp skrev 2012-01-12 01:20:08 följande:
    Vad jobbigt det här är... Jag fick ju MA i början av december för er som missat det och nu väntar jag mensen.. Om man (som vissa källor säger att man gör) räknar blödningen efter skrapningen som mens så är jag nu på dag 32 i min cykel... Känner mig lika som innan bim när jag vart gravid men vågar inte hoppas nåt.

På lördag ska jag testa mig om mensen inte dykt upp...

Är det vanligt att ha molande och stickningar varje dag två veckor innan mensen efter missfall?ont i tuttarna har jag men det kommer och går ca 3 ggr om dagen.

Jag är verkligen ledsen att säga det men efter ma kändes ingenting normalt för mig längre. Varenda mens kändes som grav.. Hoppas såklart du är gravid ändå! =)
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-12 09:23:23 följande:
    Man får testa sig fram tyvärr!!!
    ja precis,sämre kvalite säger vissa men vi testar =) jag tror inget men känner mig ganska hoppfull denna gången !!
  • Kickioh

Hej brudar! Nu är jag tillbaka efter ett par månaders forumuppehåll så det är väl dags att läsa igenom en hel del snart så jag blir up to date med hur det går för er alla :) Och jag behöver ej hjälp!

Kan det här vara något??

BIM idag.
  • Lillis2012

Kickioh: ABSOLUT! vågar mig på ett grattis!

• Kickioh

Ååååh vad mitt hjärta dunkar!! Tack ska ni ha :))) Vågar knappt tro det är sant!
    Shit! Nu måste jag väcka min man :P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester