Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lördag är bim så återstår att se om jag får lägga in ett test eller inte ;) jag hoppas såklart!
Lördag är bim så återstår att se om jag får lägga in ett test eller inte ;) jag hoppas såklart!
Lillabambi: har du inte testat än? Vilken karaktär!!
Spännande!!
Känner du ngt?
Läste just en annan tråd där folk använder ÄL och gravtstickor från bland annat testlagrets. Dem delade på testerna med ett rakblad och fick på det viset ännu fler testet. Tydligen ska testen fungerar hur bra som helst. Inte testat själv men tänkte bara tala om det. Kanske någon annan varit före ? :)
Vad jobbigt det här är... Jag fick ju MA i början av december för er som missat det och nu väntar jag mensen.. Om man (som vissa källor säger att man gör) räknar blödningen efter skrapningen som mens så är jag nu på dag 32 i min cykel... Känner mig lika som innan bim när jag vart gravid men vågar inte hoppas nåt.
På lördag ska jag testa mig om mensen inte dykt upp...
Är det vanligt att ha molande och stickningar varje dag två veckor innan mensen efter missfall?ont i tuttarna har jag men det kommer och går ca 3 ggr om dagen.
hej, hoppas jag ej stör här, men jag har nyss gjort en massa tester och min kropp är som dom sa tiptop, men trots att jag börjar få min "normala" mens tillbaka, märker jag inte av ÄL, och tro mej den märks, fast efter mitt konstaterade MF, kanske kroppen fortfarande beter sej underligt?
Blir knäpp...
Gjorde ett test nu igen på morgonen..
Och det är starkare i dag.. Idag kom det upp 2 streck direkt som man lätt kan se..
Kanske jag är gravid trots allt ändå..
För skulle grav hormonerna vara kvar sen mitt x för 5 veckor sen borde väl testet inte bli starkare...
Vad tror ni andra????